کد خبر: ۶۸۵۷۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۵۰ - ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴

استاندار و فرمانده سپاه استان از همدلی و همزبانی گفتند

استاندار فارس تاکید کرد: با جرات می توان گفت، هر جا سپاه به میدان آمده، آرامش و امنیت را به ارمغان آورده است.
شیرازه: به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سپاه فجر تنویر، در راستای تحقق فرامین و منویات مقام معظم رهبری ونامگذاری امسال به نام «دولت وملت همدلی وهمزبانی»، فرمانده، مسئول نمایندگی ولی فقیه ومسئولین سپاه فجر استان با استاندار فارس دیدار کردند.

استاندار و فرمانده سپاه استان از همدلی و همزبانی گفتند

در این دیدار فرمانده سپاه فجراستان فارس گفت: امسال باید همدلی ها بین مسئولین استان مستمر باشد چرا که برکات آن به مردم عزیز برمی گردد.

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور با توجه به نامگذاری امسال به نام دولت و ملت همدلی و همزبانی افزود: باتوجه به تدبیر مقام معظم رهبری در نامگذاری امسال، سپاه فجر استان در مسیر همدلی و همزبانی سعی دارد ان شاالله به تمام ادارات و نهادهای دولتی سرزده و در جهت تحقق این مطالبه مقام معظم رهبری قدم بردارد.

وی بیان داشت: طرح با برکت مسیر همدلی و همزبانی تا آنجایی پیش خواهد رفت که تمام پاسداران استان فارس به نهادهای دولتی و غیر دولتی از قبیل ادارات، نهادها، سازمان ها و حتی بقاءمتبرکه و هیئات مذهبی و بیمارستان ها ی دولتی و غیر دولتی سرکشی کنند.

در این دیدار صمیمی فرمانده سپاه فجراستان فارس بابیان اینکه در سال گذشته سپاه فجر  7000 فرصت شغلی ایجاد کرده است گفت: در سال گذشته سپاه فجر استان به وعده خود عمل کرده و 7000 فرصت شغلی با اعتباری نزدیک به 42 میلیارد تومان وام در استان ایجاد کرد که همه از توفیقات الهی بود.

سرتیپ پاسدار غلامحسین غیب پرور ابراز امیدواری کرد که در سال پیش‌رو بتوانیم ده هزار فرصت شغلی ایجاد کرده و در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری درامر اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

هر جا سپاه به میدان آمده، آرامش و امنیت را به ارمغان آورده است

در این دیدار استاندار فارس ارتباط مجموعه استانداری فارس را با سپاه فجر استان صمیمی برشمرد و گفت: سپاه یک واقعیت انکار ناپذیر و یک ظرفیت عظیم است که در پاسداری ازنظام اسلامی و حفظ دستاوردها نظام هم در داخل و بیرون از مرزها موفق عمل کرده است.

وی بیان داشت: هرچه زمان می گذرد به عمق این مطلب از امام (ره) پی می بریم که فرمودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود و لذا با جرات می توان گفت، هر جا سپاه به میدان آمده، آرامش و امنیت را به ارمغان آورده است.

دکتر احمدی تبعیت از ولایت فقیه را یک اصل اساسی برشمرد و افزود: مطمئنا با شرایطی که دشمنان برای ما طراحی کرده اند اگر ولایت فقیه وجود نداشت، بدون شک شرایط ما همچون کشورهای اطراف، با بحران روبرو بود.

استاندارفارس پیش قدمی سپاه فجر استان را در جهت ایجاد همدلی در بین مسئولین استان را امری مبارک خواند و افزود: زمانی همدلی ها اثربخش است که نمود عینی و عملی پیدا کند.

وی خواهان همدلی و همزبانی مسئولین و مردم  استان در راستای عمران و توسعه شد و گفت: مسئولین و مردم استان پهناور فارس همچون ید واحده جهت پیاده کردن فرامین مقام معظم رهبری و ارزش های انقلاب حرکت کرده  تا ان شاالله  عاقبتمان ختم به خیر شود.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
بنده خدا
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
خودتون رو با این کارهای الکی سر گرم نکنید .خودتون رو گول نزنید.اگه میتونید جوانان مملکت را که به خدمت خود گرفتید در ادارات ونهادها به عنوان راننده وخدمتکار وتحصیلدار ومنشی و...... به خدمت مردم در بیاورید. به صورتی که آنها را پای زمین خدا ببرید و همراه با آموزش آنها را کمک کنید که از زمین بهره ببرند درخت بکارند میوه برداشت کنند.