کد خبر: ۶۸۶۲۰
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۸ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴

ستون های مرکز بهداشتی درمانی فورگ قد علم کردند+تصویر

مردم بخش فرگ هر چه یاد می دهند «بهداشت و درمان» یکی از دغدغه ها و مطالبات اصلی شان بوده است.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از داراب آنلاین، آذرماه سال گذشته بود که پس از سال ها تلاش و سماجت مردم و انعکاس این خواسته به حق در رسانه ها، با همت مسئولین شاهد آغاز عملیات اجرایی مرکز بهداشتی درمانی10 تخت خوابی فورگ بودیم. رییس دانشگاه علوم پزشکی شیراز در آیین کلنگ زنی این پروژه مهم و حیاتی (اینجا) گفت: بر اساس برنامه ریزی ها، طی یک سال و نیم تا دو سال آینده، شاهد بهره برداری از مرکز بهداشتی درمانی 10 تختخوابی فورگ خواهیم بود.

گفته های دکتر ایمانیه هر چند امیدوار کننده بود اما مردم را که در این سال ها وعده و وعید زیاد شنیده اند، قانع نکرد. برخی می گفتند این فقط کلنگ زنی است  و برخی دیگر نیز می گفتند این پروژه فقط انتخاباتی است و جنبه عملی پیدا نمی کند!

حالا با گذشت بیش از 4 ماه از آغاز عملیات اجرایی این مرکز بهداشتی درمانی، روند پیشرفت آن رضایت بخش است. تجهیزکارگاه، خاکبرداری به عمق یک متر، ده لایه مخلوط ریزی وغلتک کوبی به میزان 2متر، اتمام بتن نظافتی انجام شده و هم اکنون عملیات آرماتور و قالب بندی که به صورت جدی و بی وقفه در حال اجرا است.

این پروژه بهداشتی درمانی به گفته نبی اله احمدی نماینده مردم شهرستان های داراب وزرین دشت 800میلیون تومان اعتبار دارد که 400میلیون آن از اعتبارات ماده  180 و 400 میلیون تومان دیگر توسط دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سفر اخیر رییس این دانشگاه اختصاص یافت.

بر اساس این گزارش، فاز اول این پروژه، با نظارت مهندسان ناظر علوم پزشکی شیراز، ناظر و آزمایشگاه مقیم در شهرستان و دلسوزان بومی منطقه در حال اجرا است.

فتحی پیمانکار مرکز بهداشتی درمانی 10 تخت خوابی فورگ در مصاحبه با خبرنگار ما ضمن ابراز رضایت ازهمکاری ونظارت مداوم دستگاه های اجرایی اظهار کرد: بنا به تعهدی که از استاد کار گرفته ایم اگر پرداخت اعتبار به موقع صورت گیرد ظرف سه ماه آینده عملیات اجرایی فاز اول تا مرحله ی اجرای سقف به پایان می رسد.

از آغاز اجرای پروژه تاکنون بیش از90 درصد عملیات ساختمانی توسط نیروهای بومی فورگ درحال اجراست که موجب اشتغال 30 نفر شده است.امید است درسفر هیات دولت به فارس، مسئولان شهرستان داراب درکنارهمه مطالبات به حق مردم، درمان را نیزبه طوری جدی پیگیری ومطالبه کنند.

نظرات بینندگان