کد خبر: ۶۸۶۴۰
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۱۴ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴

سفر هیئت دولت به استان فارس و آنچه نصیب فیروزآباد می شود

رییس شورای اداری شهرستان فیروزآباد از حضور یکی از وزرای اقتصادی دولت به نمایندگی از رییس جمهوری در فیروزآباد خبر داد.
شیرازه: سفر رییس جمهور و هیئت دولت در نیمه اول اردیبهشت ماه به استان فارس می تواند فرصت خوبی برای بررسی توانمندی و ظرفیت های استان و بویژه شهرستان ها باشد.

رییس دولت تدبیر امید در شانزدهمین سفر استانی هیئت دولت سفر شهرستانی و مصوابات استانی مانند دولت های قبل ندارد و فقط چند پروژه ای در دستور کار دولت قرار می گیرد که اعتبار آنها تأمین و تکمیل شود و پروژه نیمه‌کاره‌ای باقی نماند.

آیت الله اسدالله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس، شانزدهمین سفراستانی رییس جمهوری را به شیراز فرصت مغتنمی دانست تا ظرفیت ها، توانمندی ها و نیازهای کلان استان بررسی شود.

وی در جلسه هماهنگی سفر رییس جمهوری و هیات دولت به استان فارس، اظهارداشت: باید طوری برنامه ریزی شود تا آثار و برکات مثبتی از این سفر در بخش های عمرانی و اقتصادی سهم استان فارس شود.

به گزارش فیروزنا، جوانشیر کدخداپور معاون سیاسی و امنیتی استاندار فارس در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان گفت: سفرهای دولت یازدهم به‌طورمعمول مصوبات استانی مانند دولت‌های گذشته ندارد، بلکه تأکید رئیس‌جمهور بر این است که چند پروژه‌ای که به استان اختصاص داده‌ می‌شود، پروژه‌هایی باشد که در دوره ریاست جمهوری ایشان نیز اعتبار آن‌ها تأمین و تکمیل شود و پروژه نیمه‌کاره‌ای باقی نماند.

فرماندار شهرستان فیروزآباد درباره طرح ها وپروژه هایی که به مناسبت سفر استانی رییس جمهوری در شهرستان فیروزآباد مصوب خواهد شد نیز به ایرنا گفت: سد قوسی و بتونی هایقربا ظرفیت 260 میلیون متر مکعب با تامین اعتبار مورد نیاز در سال 1394 به بهره برداری خواهد رسید.

استوار میمندی گفت: 20 کیلومتردیگر از محور چهار بانده کوار - فیروزآباد - عسلویه از روستای زنجیران تا کمربندی کوارپس از تامین اعتبار اتمام کار تا پایان سال جاری به زیر بار ترافیک خواهد رفت.

وی ادامه داد: قطعه سوم این محور از گردنه هلالی تا ورودی فیروزآباد کلنگ زنی خواهد شد هم چنین طرح بزرگ راه آهن شیراز به بوشهرکه از شهرستان فیروزآباد عبور می کند دراین سفراجرایی می شود که یقیننا این طرح در توسعه و آبادانی شهرستان فیروزآباد نقش موثری خواهد داشت.

فرماندار فیروزآباد در رابطه با محورهای ارتباطی شهرستان هم اظهار داشت که در این سفراعتبار مورد نیاز برای روکش آسفالت محور کوار - فیروزآباد که لکه گیری آن به اتمام رسیده است و هم چنین اعتبار جاده فراشبند - فیروزآباد تامین می شود.

رییس شورای اداری شهرستان فیروزآباد از حضور یکی از وزرای اقتصادی دولت به نمایندگی از رییس جمهوری در فیروزآباد خبر داد که ضمن دیدار مردمی با شهروندان فیروزآبادی و استماع نظرات و پیشنهادهای مردمی در جلسه شورای اداری شهرستان با حضور امام جمعه و مدیران اجرایی روند توسعه و پیشرفت شهرستان را مورد بررسی قرار خواهد داد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
اقای میمندی واسه چی نمی ذارین مسافرخسته محورترانزیتی عسلویه شیراز باخیال راحت ازکمربندی قفل شده فیروزاباد به شیراز بره ومجبورازخیابانهای کم عرض داخل شهربااتلاف وقت ردبشه خدایامددی
فیروزآباد دوست
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
من که چشمم آب نمی خوره هیچ اتفاقی در فیروزآباد بیفتد. روزی که نماینده کنونی محترم به مجلس رسید هم خیلی قول و قرار داد ولی دریغ از یکی