کد خبر: ۶۸۶۴۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۷ - ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
با حکم آیت الله ایمانی نماینده ولی فقیه در استان فارس؛

دبیر ستاد امر به معروف شهرستان مرودشت منصوب گردید

دبیر ستاد احیاء امر به معروف استان فارس خواستار ایجاد شورای امر به معروف و نهی از منکر در تخت جمشید شد
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از سایت خبری مرودشت نا، جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان مرودشت در سالن اجتماعات ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت برگزار گردید.

سید یداله حسینی فرماندار مرودشت بیان کرد: بهترین معروف، عمل به قانون توام با تکریم است.

حسینی تصریح کرد: دین اسلام در حال رشد و پیشرفت است اما به دلیل اینکه برخی مجریان کار خود را خوب بلد نیستند یا به احکام اسلامی اعتقادی ندارند، مردم فکر می کنند اسلام مشکل دارد این در حالی است که هیچ عیبی در اسلام وجود ندارد.

سلیمان مهدوی دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان فارس بیان داشت: ما باید به جایی برسیم که ظرفیت حکومت اسلامی را در خود احیاء و حفظ کنیم.

مهدوی تصریح کرد: به خاطر بد عمل کردن و کوچک شمردن امر به معروف و نهی از منکر، احیای این فریضه در برخی موارد موفقیت آمیز نبوده است.

وی افزود: هر اداره باید یک شورای امر به معروف و نهی از منکر داشته باشد.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر مرودشت

وی در مورد اهمیت امر به معروف و نهی از منکر بیان داشت: معروف "امر به معروف و نهی از منکر" باید ترویج یابد تا دیگر معروف ها باقی بماند.

وی همچنین خواستار ایجاد شورای امر به معروف و نهی از منکر در تخت جمشید شد و بیان داشت این شورا باید زیر نظر اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان مرودشت راه اندازی شود.

بهنام باقری رییس دادگستری مرودشت بیان داشت: اجرای قانون بهترین راه مباره با منکر و بهترین راه پیشگیری می باشد.

در پایان با حکم آیت الله ایمانی رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکز استان فارس، ضمن تقدیر از فعالیت های سرهنگ پاسدار علی محمد محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مرودشت، وی به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان منصوب گردید.

نظرات بینندگان