کد خبر: ۶۸۶۵۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۷ - ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
خطیب جمعه خنج:

به مسئولین کم کار تذکر جدی می دهم/ دقت کنید در سفر دولت به فارس اسراف نشود

امام جمعه خنج گفت: اگر از یک مسئول شکایت شد که کم کاری کرده، بنده شخصاً پیگیری می کنم که آن مسئول را از شهرستان بردارم.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از خنج کهن، حجت الاسلام رضا صفایی در خطبه های نماز جمعه تشیع این هفته خنج با اشاره به فرارسیدن ماه رجب، این ماه را فرصتی برای عبادت و نزدیکی بیشتر به خداوند عنوان کرد و از همگان خواست از لحظه های این ماه، نهایت استفاده را ببرند.

وی در ادامه به سفر هیئت دولت به استان فارس اشاره نمود و اظهار داشت: اینگونه اقدامات باید در مسیر خدمت به مردم و رفع مشکلات آنها باشد؛ باید در مسیری باشد که دغدغه های معیشتی و اقتصادی مردم، برطرف شود و هیئت دولت باید تمام همت خود را به کار گیرد تا در این مسیر، مشکلات مردم رفع گردد.

به مسئولین کم کار در شهرستان، تذکر جدی می دهم/ مسئولین در اجتماعات حضور فعال داشته باشند

امام جمعه تشیع خنج همچنین گفت: باید دقت شود در اینگونه سفرها از هزینه ها و مخارج زیاد جلوگیری شود و هیچگونه اسرافی صورت نگیرد.

صفایی افزود: در سفر هیئت دولت به استان فارس، قطعاً یکی از وزرا هم جهت بررسی خواسته های مردم و مشکلات، به شهرستان خنج می آید؛ مردم مشکلات خود را مطرح کنند تا ان شاءالله با حضور نماینده هیئت دولت در شهرستان، مشکلات رفع گردد.


برخی از مسئولین شهرستان به دنبال کار نیستند

وی در قسمت دیگری از صحبتهای خود با تشکر از برخی مسئولین شهرستان که همت می کنند و هم در نماز جمعه و هم در مراسمات مذهبی حضور فعال دارند، گفت: مردم از کم کاری برخی مسئولین گلایه دارند و بارها این موضوع را به بنده گفته اند؛ بنده نیز به فرماندار گفته ام که برخی مسئولین شهرستان به دنبال کار و رفع مشکلات مردم نیستند، به این مسئولین تذکر جدی بدهید و در این راه بنده هم حمایت می کنم.

خطیب جمعه تشیع خنج افزود: مسئولین، خودشان را از مردم پنهان نکنند، در اجتماعات مختلف حضور فعال داشته و ارتباط خود را با مردم نزدیک کنند.

امام جمعه تشیع خنج ﺗﺄکید نمود: بنده هشدار می دهم، اگر زمانی کسی از یک مسئول شکایت کند که کم کاری کرده و حرفش نیز صحیح باشد، بنده شخصاً پیگیری می کنم که آن مسئول را از شهرستان بردارم.

صفایی به مشکل برق مسجد اهل بیت(ع) که محل برپایی نماز جمعه می باشد نیز اشاره نمود و گفت: بنده یک سال است که دارم پیگیری می کنم تا مشکل برق این مسجد حل شود اما هر بار یک بهانه ای می آورند؛ مسئولین امر پیگیری کنند تا این مشکل هر چه سریعتر رفع گردد.

وی در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به سالروز حادثه طوفان طبس، این واقعه را سند دیگری از جنایات آمریکا علیه ایران دانست و عنوان کرد: آنها می خواستند در این عملیات، شبانه تعداد زیادی از مراکز مهم ایران را بمباران کنند اما به لطف خداوند، درگیر طوفان شن شده و شکست سنگینی خوردند.


عربستان شدیداً وابسته به غرب است


خطیب جمعه تشیع خنج به تجاوز عربستان به مردم مسلمان یمن نیز اشاره نمود و اظهار داشت: عربستان سعودی در تجاوز به مردم مسلمان یمن ثابت کرد جز منافع خود، به هیچ چیز دیگری فکر نمی کند؛ آنها بالاخره صلح نامه را پذیرفتند و شکست خوردند؛ عربستان ثابت کرد که هیچ قدرتی ندارد و شدیداً وابسته به غرب است.

صفایی در خطبه های نخست خود نیز، ایمان به خداوند را یکی از امورات مهم در زندگی دانست و گفت: ایمان به خداوند باید به صورت عملی در زندگی هر فرد تجلی پیدا کند و خداوند را باید در همه ابعاد زندگی حس نمود.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
با سلام و عرض خدا قوت
اگر همه ائمه جمعه اينگونه قاطع برخورد ميكردند و واقعا بر حرف خود پا بر جا بودند تمام مسئولين حساب كار دستشان مي آمد و به مشكلات مردم رسيدگي مي كردند.
انشاءالله خدا بر توفيقات شما روز به روز بيفزايد.
یک خنجی
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
خداقوت. ما از امام جمعه قاطع و ولایی شهرمان حمایت می کنیم. واقعا بعضی مسئولین خنج پیگیر کار مردم نیستن و فقط به فکر حقوق و میز خود هستن.