کد خبر: ۶۸۶۶۴
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۶ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
در فامور کازرون؛

دستگیری معتادی که می خواست زنش را زنده زنده بسوزاند

فرمانده انتظامی شهرستان كازرون از دستگيری مردي خبر داد كه پس از وارد كردن ضربه چاقو به گردن همسرش او را به آتش كشيده بود.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از کازرون خبر، سرهنگ مهرداد مشوق فرمانده انتظامي شهرستان كازرون در تشريح جزييات اين خبر گفت: بامداد روز پانزدهم فروردين ماه مأموران انتظامي پاسگاه فامور از طريق مرکز فوريتهاي پليسي 110 از انتقال يک مورد سوختگي به بيمارستان وليعصر کازرون باخبر و بلافاصله به بيمارستان اعزام شدند.

وي افزود: مأموران با حضور در بيمارستان يک زن 50 ساله که دچار سوختگي شديد شده بود را مشاهده کردند که با تحقيقات اوليه و بنا بر اظهارات برادر مصدوم دريافتند دامادشان در درگيري با خواهرش ابتدا با ضربه چاقو به گردنش او را مجروح سپس با ريختن نفت روي بدنش وي را به آتش کشيده و متواري شده است.

سرهنگ مشوق تصريح کرد: با وجود تلاش پزشکان زن 50 ساله به علت سوختگي بالا و مجروحيت در اثر ضربه چاقو در بيمارستان جان خود را از دست داد.

اين مقام انتظامي اظهار داشت: ماموران پليس آگاهي شهرستان با انجام اقدامات اطلاعاتي و پليسي مخفيگاه قاتل را در حوزه استحفاظي شهرستان ممسني شناسايي و روز شنبه با هماهنگي مقام قضائي در يک عمليات غافلگيرانه متهم را دستگير و به مقر انتظامي انتقال دادند.

فرمانده انتظامي کازرون با بيان اينکه متهم در بازجويي‌هاي به عمل آمده با صراحت به بزه انتسابي اقرار و انگيزه خود را از اين کار اختلافات خانوادگي و مصرف مواد مخدر عنوان کرد، خاطرنشان کرد: متهم با تشکيل پرونده به دادسرا اعزام شد.

نظرات بینندگان