کد خبر: ۶۸۶۶۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۱۹ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴

ورزشگاه میانرود بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس گفت: ورزشگاه ۵۰ هزار نفری میانرود شیراز برای تکمیل به بیش از ۲۴۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.
به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، غلامرضا کمانه  با اشاره به سفر ریاست جمهوری به استان فارس اظهار داشت:  تامین اعتبار برای تکمیل ورزشگاه میانرود شیراز از جمله مطالبات اداره ورزش و جوانان استان فارس در سفر هیئت دولت به این استان است.

وی در مورد مبلغ مورد نیاز برای تکمیل کردن ورزشگاه میانرود گفت: ورزشگاه میانرود با اعتباری بیش از 240 میلیارد ریال تکمیل می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان فارس با اشاره به ظرفیت استان فارس برای تبدیل شدن به یک مرکز ورزشی در جهان تصریح کرد: با ساخت ورزشگاه میانرود می‌توان برای جام جهانی 2022 قطر نیز برنامه‌ریزی کرد و تیم‌های مختلف برای برگزاری اردو در شیراز حضور می‌یابند. 

بنا بود ورزشگاه 50 هزار نفری میانرود شیراز در شهریور ماه 92 تکمیل و افتتاح شود اما به دلیل نبود اعتبار افتتاح آن تا به امروز به تاخیر افتاده است.  این ورزشگاه بزرگترین ورزشگاه جنوب کشور است و تا به امروز تمام مسئولان ورزشی استان فارس از پیشرفت روزانه این پروژه خبر می‌دادند.

پس از 13 سال که از کلنگ زنی این ورزشگاه می‌گذرد و ورزشکاران استان فارس چشم انتظار تصویب بودجه از سوی هیئت دولت برای تکمیل این ورزشگاه هستند.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
كارمند اداره كل ورزش
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
به اميد پيشرفت پروژه و افتتاح قريب الوقوع در دولت تدبير و اميد!!!