کد خبر: ۶۸۶۷۷
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۵ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
مسئول سازمان بسیج رسانه فارس اعلام کرد:

اجرای طرح «رسانه، همدلی و همزبانی» توسط بسیج رسانه فارس

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس گفت: این سازمان طرحی با عنوان "رسانه، همدلی و همزبانی" را در استان اجرا می کند.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج رسانه استان فارس، میلاد امیری نژاد در جلسه شورای سازمان بسیج رسانه استان فارس اظهار داشت: در قالب این طرح، بسیج رسانه، اقدامات لازم را برای مهارت افزایی روابط عمومی ها در تعامل بیشتر با رسانه ها، کارگاه های آموزشی کوتاه مدت، میان مدت و بلندمدت، در 27 رشته مرتبط با حوزه رسانه و اطلاع رسانی، در سطح استان پیش بینی و لحاظ کرده است.

وی ادامه داد: دستگاه های اجرایی، نهادها و سازمان های دولتی و غیردولتی، تشکل ها و فعالان رسانه ای استان فارس که نیاز به پرورش نیروی متخصص و یا ارتقای سطح علمی همکاران خود جهت ارتباط هرچه بهتر با رسانه ها دارند، می توانند از این طرح استفاده کنند.

امیری نژاد افزود: این دوره ها در قالب تفاهم نامه بین سازمان بسیج رسانه با سازمان ها و نهادها منعقد می گردد. بر اساس هماهنگی های صورت گرفته با دانشگاه های مرتبط در شیراز و تهران، مدرک معتبری به شرکت کنندگان اهدا می شود.

وی با بیان این که متقاضیان استفاده از این کارگاه هاباید به معاونت آموزش سازمان بسیج رسانه استان فارس مراجعه کنند، اظهار داشت: تلاش شده تا در اجرای این طرح از اساتید برجسته و نخبگان رسانه های استان و کشور استفاده شود. این مهم یکی از ویژگی های بارز این طرح با شعار سال است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان فارس اضافه کرد: دسترسی به اطلاعات و اخبار مناسب، دقیق و به موقع، جهت اطلاع رسانی به مردم عزیز از دغدغه های اصلی رسانه ها در استان فارس بوده که برگزاری این کارگاه های آموزشی حسب نیاز رسانه ها و دستگاه های اجرایی پیش بینی شده است. امیدواریم با برگزاری این کارگاه ها تعامل دوسویه رسانه ها و دستگاه های اجرایی بیش از پیش محقق شود.

امیری نژاد گفت: یکی از اهداف این طرح فراهم سازی شرایط مطلوب برای رسانه های استان و آگاهی بخشی و اطلاع رسانی بهتر و بیشتر تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه است.

وی افزود: با اجرای این طرح به دنبال تحقق شعار سال در بخش های مختلف جامعه، ایجاد هم افزایی و اثربخشی در مجموعه ها و ارائه خدمات مناسب به جامعه هستیم.

وی بیان کرد: با اجرای این طرح، جریان سازی برای اجرای عینی شعار سال و نهادینه کردن همدلی و همزبانی در یکی از بخش های استان فارس شکل می گیرد. بسیج رسانه استان فارس نیز در کنار سایر اقشار بسیج، نقش خود را در تحقق شعار سال ایفا می کند.

امیری نژاد اظهارداشت: امیدواریم با حضور موثر و پررنگ بسیجیان این سازمان بتوانیم تا پایان سال طرح های موثر دیگری، در در حوزه رسانه در استان فارس اجرا کنیم.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان