کد خبر: ۶۸۶۸۰
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۰۶ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
فرماندار سروستان مطرح کرد؛

سه خواسته مهم مردم سروستان از رئیس جمهور

در آستانه شانزدهمین سفر استانی دولت تدبیر و امید به استان فارس، فرماندار سروستان به تشریح خواسته های مردم این شهرستان از رئیس جمهور پرداخت.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه، سلیمان کرمی، فرماندار شهرستان سروستان در گفتگو با سروآنلاین، با اشاره به سفر قریب الوقوع ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان فارس گفت: براساس اعلام استانداری فارس، نیمه اول اردیبهشت ماه جاری، رئیس جمهور به همراه اعضای هیئت دولت میهمان مردم فارس خواهد بود.

وی در ادامه افزود: با توجه به حضور نماینده تام الاختیار دولت تدبیر و امید در شهرستان سروستان جهت بررسی و حل مسائل و مشکلات پیش روی توسعه این شهرستان، مطالبات مهم و اساسی مردم سروستان از دولت یازدهم جمع بندی شده که با تائید واحدهای فنی و کارشناسی استانداری فارس، تقدیم هیئت دولت می شود.

فرماندار سروستان با اشاره به عناوین اصلی درخواست های مردم این شهرستان از ریاست جمهوری گفت: تکمیل طرح ملی پسآب تصفیه شده شیراز به سروستان، پروژه GTL (نفت و گاز) و حل مشکلات مجتمع پتروشیمی سروستان به عنوان سه خواسته اصلی و مهم مردم شهرستان سروستان از دولت دکتر روحانی است.

سلیمان کرمی همچنین افزود: معرفی سروستان به عنوان منطقه ویژه اقتصادی نفت، گاز و پتروشیمی، حل مشکل آب شرب شهرهای سروستان و کوهنجان، تکمیل مجتمع اداری سروستان، تامین اعتبار پروژه راه آهن شیراز-سروستان، پروژه آسفالت کمربندی و بلوار خلیج فارس به طرف مومن آباد، بهسازی جاده های روستایی از دیگر خواسته های مردم این شهرستان از دولت تدبیر و امید است.

وی با اشاره به مشکلات صنایع مستقر در این شهرستان گفت: ارائه تسهیلات به کارخانجات بزرگ و متوسط مستقر در شهرک صنعتی شماره یک سروستان از طریق صندوق توسعه ملی یا طرح برکت در راستای توسعه اقتصادی و ایجاد اشتغال در سطح شهرستان سروستان از دیگر مواردی که در صورتجلسه ارسالی به استانداری فارس آمده است.

نماینده عالی دولت در سروستان در بخش دیگری از سخنان خویش با اشاره به اهمیت مساله زیست محیطی دریاچه مهارلو و اثرات ساخت سد تنگ سرخ افزود: حفظ بقای دریاچه مهارلو و تعیین تکلیف ساخت تنگ سرخ و همچنین سرمایه گذاری دولت در حوزه محیط زیست هم به عنوان یک دغدغه و هم به عنوان یک فرصت مهم سرمایه گذاری از جمله درخواست های شهرستان سروستان از دولت یازدهم  می باشد.

فرماندار سروستان در پایان این گفت و گو با اعلام اینکه نگاه دولت در سفرهای استانی یک نگاه جامع و استانی می باشد گفت:با عنایت به نامگذاری امسال به عنوان سال همدلی و همزبانی دولت و ملت از سوی مقام معظم رهبری،امیدواریم این سفر منشاء خیر و برکت و باعث توسعه و پیشرفت بیش از پیش شهرستان سروستان و استان پهناور فارس باشد.

نویسنده :
سرو آنلاین
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
مهدوی
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
آقای فرماندار چقدر شعار تدبیر و امید می دهید به مردم بیچاره..فرمانداران قبل از شما هم از این وعده ها دقیقا دادند و رفتند و پشت سرشان هم نگاه نکردند..شما و نماینده مردم در مجلس شهر سروستان را به سمت سیاسی بازی نبری هیچی دیگه نمیخایم..حیف سروستان عزیز و محروم..ظهور امام زمان پایان همه مشکلات مردم خواهد بود.