کد خبر: ۶۸۶۸۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۵۸ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴

فرودگاه آباده به مرکز آموزش خلبانی تبدیل می‌شود

فرماندار شهرستان آباده از تبدیل فرودگاه این شهرستان به مرکز تخصصی آموزش خلبانی خبر داد.
به گزارش شیرازه به نقل از تسنیم، محمفرودگاه آباده به مرکز آموزش خلبانی تبدیل می‌شوددرضا زارع با اشاره به تبدیل فرودگاه شهرستان آباده به مرکز آموزش‌های تخصصی خلبانی اظهار داشت: مراحل مقدمانی این طرح به پایان رسیده و در حال حاضر شرکت مربوطه در حال ثبت‌نام است که پیش‌بینی می‌شود از اواخر خردادماه امسال آموزش خلبانی آغاز شود.

وی با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی خلبانی در راستای استفاده مطلوب از باند فرودگاه است، افزود: آموزش تخصصی خلبانی انواع هواپیماهای مسافربری با ارائه گواهی‌ معتبر در این فرودگاه انجام می‌شود.

فرماندار آباده تصریح کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده و جذب سرمایه‌گذار راه‌اندازی و برقراری پرواز‌های مختلف فرودگاه شهرستان آباده در شمالی‌ترین نقطه استان فارس در دست اقدام است.

زارع با بیان اینکه شهرستان آباده دارای ظرفیت‌های زیادی برای داشتن فرودگاه دارد خاطرنشان کرد: از آنجایی که در جنوب فارس نیز فرودگاه بین‌المللی فعال است این فرودگاه می‌تواند ظرفیت بسیار خوبی برای شهرهای شمالی فارس در حوزه حمل و نقل هوایی فراهم آورد.

فرماندار آباده همچنین با اشاره به آخرین وضعیت فرودگاه آباده گفت: باند فرودگاه به همراه محصور کردن اطراف فرودگاه انجام شده و برق و آب مورد نیاز نیز تامین شده و رایزنی‌لازم برای تامین اعتبار و ساخت برج مراقب و ترمینال داخلی با مشارکت بخش خصوصی نیز در دست اقدام و پیگیری است.

انتهای پیام/
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
امير
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
ها بله كاكوجون!!!
خواب ديدي خير باشه عزيزم