کد خبر: ۶۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۶ - ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴

امام جمعه اهل سنت خنج: بهداشت و راه سازی دو مشکل اصلی خنج

شیخ عبدالصمد ابونجمی با اشاره به سفر هیئت دولت به فارس، مشکلات شهرستان خنج را در زمینه های بهداشت و راه سازی عنوان نمود و از هیئت دولت خواست در این زمینه ها همکاری کنند.
به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه، امام جمعه اهل سنت خنج در رابطه با سفر هیئت دولت به استان فارس، گفت: امیدواریم آمدن مسئولین بلندپایه به استان و همچنین شهرستان خنج، مانند قبل دارای برکات باشد و مردم خنج نیز انتظار دارند از برکات این سفر برخوردار شوند.

شیخ عبدالصمد ابونجمی در گفتگو با خنج کهن، به مشکلات شهرستان خنج نیز اشاره نمود و عنوان کرد: به نظر بنده، مشکلات شهرستان خنج بیشتر در زمینه های بهداشت و راه سازی است که از نماینده هیئت دولت که به خنج سفر می کند تقاضا داریم در این زمینه ها توجه نماید.

وی افزود: ما در بحث راه، جاده ای که به جهرم می رود برایمان مهم است و در زمینه بهداشت و درمان نیز، ارتقاء بیمارستان، موضوعی است که به آن احتیاج داریم.

شایان ذکر است، رئیس جمهور به همراه اعضای هیئت دولت بزودی با سفر به استان فارس، از نزدیک با مشکلات و مسائل نقاط مختلف استان آشنا می شود که در قالب این سفر، یکی از وزرا و یا نماینده ای از سوی هیئت دولت نیز جهت بررسی مشکلات به شهرستان خنج نیز می آید.

نظرات بینندگان