کد خبر: ۶۸۷۱۵
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۹ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴

نماینده دولت در نی ریز انتظارات مردم شهرستان از رئیس جمهور را تشریح کرد

در آستانه سفر استانی دولت تدبیر و امید به استان فارس، فرماندار نی ریز خواسته های مسئولین و مردم این شهرستان را از رئیس جمهور مطرح کرد.
نماینده دولت در نی ریز انتظارات مردم شهرستان از رئیس جمهور را تشریح کرد

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نبض نی ریز محمدرضا امیری در اولین نشست خبری خود در خصوص سفر رییس جمهور به استان فارس گفت: این اولین سفر رییس جمهور و کاروان دولت تدبیر و امید به استان فارس است و از آنجا که رسانه ها نقش اصلی آگاهی بخشی به جامعه را دارند و پل ارتباطی مردم و مسئولین هستند، انتظار پوشش خبری در این سفر وجود دارد. فرماندار نی ریز با اشاره به اینکه استان فارس در پایان هفته جاری میزبان رییس جمهور می باشد افزود: دکتر روحانی فقط در مرکز استان حضور پیدا می کند و در شهرستان ها نماینده ایشان که یکی از وزرا یا معاونین وی می باشند، حضور پیدا خواهند کرد.

نماینده عالی دولت در نی ریز افزود: برخلاف سال های گذشته دولت از جمع آوری نامه های کاغذی خودداری کرده و سامانه تلفن گویای رایگان 111 جهت ثبت وضبط مشکلات و خواسته های مردم بصورت شبانه روزی راه اندازی شده است. وی با اشاره به  نامگذاری سال 94 به سال دولت و ملت هم دلی و هم زبانی بیان داشت: یکی از جلوه های این نامگذاری حضور اقشار مختلف مردم در سفر رییس جمهور و حمایت و پشتیبانی مردم از سیاست های دولت می باشد. فرماندار نی ریز با تاکید بر اینکه سیاست دولت این نیست که مصوبات زیادی داشته باشد که محقق نشود، تصریح کرد: هدف دولت در این سفر تکمیل پروژه های نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالا است که در سال 94 و 95 به بهره برداری برسند و دارای ردیف بودجه نیز باشند، تا هزینه های کشور کاهش یابد.

وی  پروژه هایی که ملی بوده و در توسعه همه استان نقش داشته از جمله سد چشمه عاشق نی ریز، تکمیل بزرگراه شیراز- نی ریز – سیرجان، راه آهن شیراز- نی ریز- گل گهر در زمینه عمرانی و پیش بینی اعطای تسهیلات به پروژه های افتصادی بخش خصوصی با پیشرفت فیزیکی  بالا را از جمله برنامه های فرمانداری جهت پیگیری عنوان نمود.

فرماندار نی ریز افزود: گرچه پروژه های جدید ممنوع است اما احداث بیمارستان جدید نی ریز، اتصال گاز شرق فارس و نی ریز به گاز شهرستان هرات جهت رونق اقتصادی شهرستان و حل مشکل افت فشار کارخانه فولاد، سیمان، سنگبری ها و...، احیای دریاچه بختگان، انتقال آب خلیج فارس و اختصاص سهیمه به نی ریز، احداث مرکز آموزش عالی سلامت و دانشکده پیراپزشکی، تخصیص اعتبار جهت راه اندازی منطقه ویژه اقتصادی و راه اندازی مرکز درمان بستر آباده طشک از جمله خواسته های مردم نی ریز است که در سفر رییس جمهور و نمایندگان وی به شهرستان عنوان و پیگیری خواهیم کرد. نماینده عالی دولت در نی ریز در خصوص برنامه های نماینده رئیس جمهور در نی ریز بیان داشت: نماینده رییس جمهور پس از حضور در گلزار شهدای نی ریز و گلباران قبور شهدا با مردم در مصلی نماز جمعه  دیدار خواهد داشت.

امیری در پایان بیان داشت: از عموم مردم خصوصا خانواده های شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران دعوت می کنم در این مراسم حضور یابند.

نظرات بینندگان