کد خبر: ۶۸۷۱۷
تاریخ انتشار: ۱۵:۰۹ - ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۴

خواب های خوبی که هیئت کشتی فارس برای میزبانی جام جهانی 2016 دیده است

رئیس هیئت کشتی استان فارس گفت‌: تور گردشگری ویژه کشتی‌گیران در حاشیه ایام جام جهانی ۲۰۱۶ شیراز برگزار می‌شود.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه زین العابدین عرب رئیس هیئت کشتی استان فارس با اشاره به آمادگی شیراز برای میزبانی مسابقات جام جهانی 2016 کشتی فرنگی اظهار داشت: با توجه به ظرفیت استان فارس و وجود قهرمانان نامی در رده‌های بزرگسالان و پایه میزبانی این دوره از مسابقات به استان فارس واگذار شد. 

وی با بیان برنامه‌های هیئت کشتی استان فارس برای جام جهانی 2016 گفت: در این مسابقات شیراز به عنوان یک شهر جهانی و به یک مرکز ورزشی در بین ورزش دوستان دنیا معرفی می‌شود.

رئیس هیئت کشتی فارس با اشاره به جلسات برگزار شده با مسئولان فدراسیون کشتی و استان فارس تصریح کرد: رئیس فدراسیون کشتی به همراه نائب رئیس فدراسیون جهانی کشتی به استان فارس آمدند و از تجهیزات فیزیکی شهر شیراز بازدید کردند و در اواخر فروردین ماه موافقت خود را با میزبانی شیراز اعلام کردند.

وی با اشاره به مشکلات سالن‌های کشتی استان فارس گفت: زیر ساخت‌های کشتی فارس مشکلات فراوانی دارد و  مجموعه ورزشی استان فارس هم اکنون در حال بهسازی و برطرف کردن نواقص هست.

عرب خاطرنشان کرد: فدراسیون کشتی ایران متعهد شده است که تا دی ماه امسال و یک ماه قبل از آغاز مسابقات تمام امکانات را برای برگزاری به فدراسیون جهانی تحویل دهد.

وی با اشاره به گلایه بعضی از کشتی‌گیران فارسی گفت: منفی بافی قهرمانان کشتی فارس به ضرر کشتی است و این اشتباهات ضرر‌های غیر قابل جبرانی به بدنه کشتی کشور می‌زند.

عرب بیان کرد: باید تمام دستگاه‌های دولتی ما را در هر چه بهتر برگزار شدن مسابقه یاری دهند زیرا هرچه بهتر برگزار شدن این مسابقات نشان دهنده فرهنگ و مهمان نوازی اهالی استان فارس است.

وی با تشکر از شهرداری شیراز عنوان کرد: شهرداری شیراز متعهد شده است که در مدت زمان اقامت ورزشکاران تورهای گردشگری برای بازدید از اماکن تاریخی شیراز برقرار شود.


نظرات بینندگان