کد خبر: ۶۸۸۷۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴

بمب هسته‌ای ایرانی‌ها شهادت‌طلبی آن‌هاست

مسلمانان معتقدند که در صورت شهید شدن به بهشت می‌روند. پس این نوعی دیگری از تهدید هسته‌ای است.
شیرازه، به گزارش پایگاه امریکن تینکر، اوباما با انجام مذاکرات برای محدودسازی برنامه هسته‌ای ایران بدترین سناریوی موجود در خاورمیانه را در پیش گرفته است. نظام ایران نشان داده است که نیازی به سانتریفیوژ برای غنی‌سازی اورانیوم ندارد و می‌تواند این کار را با کمک لیزر به صورت مخفیانه انجام دهد.

فریب متحدان آمریکا توسط کاخ سفید باعث شده است که رقابت تسلیحاتی در بین کشورهایی که از جانب ایران مورد تهدید قرار می‌گیرند خصوصاً مصر و عربستان به وجود آید. رژیم صهونیستی هم سامانه دفاعی قوی دارد. ولی هیچ سامانه‌ای بدون عیب نمی‌باشد.

همانطور که نتانیاهو چند سال پیش هشدار داد ایران مثل شوروی سابق نیست. ایران فرهنگ شهادت دارد. مسلمانان معتقدند که در صورت شهید شدن به بهشت می‌روند. پس این نوعی دیگری از تهدید هسته‌ای است.

هیچ‌یک از دکترین‌های دفاعی آمریکا با این سناریوی جدید همخوانی ندارد. جورج بوش به خاطر تسلیحات کشتار جمعی به عراق حمله کرد. او درباره وجود این نوع تسلیحات در عراق دروغ نگفت. او تنها حرف‌هایی را از قول آژانس‌های اطلاعاتی آمریکا نقل می‌کرد.

اما او مورد هجمه شدید رسانه‌ها قرار گرفت. حالا دیگر هیچ‌ رئیس جمهوری در آمریکا جرات حمله پیش‌دستانه حتی علیه ایران و یا دیگر کشورهای متخاصم را ندارد.

ائتلاف جدیدی در بین کشورهای مورد تهدید قرار گرفته از جانب ایران از قبیل رژیم صهیونیستی، مصر و عربستان ایجاد شده است. ایران اقدامات زیادی علیه دشمنان خود خوانده در کشورهای سوریه، لبنان و عراق انجام داده است. ایران اخیراً با موفقیت انقلابی را در یمن به راه انداخت.

واکنش اوباما به تهدیدات ایران علیه منطقه نفت‌خیز خاورمیانه ضعیف و مثل همیشه پرنوسان بوده است. آمریکا کشتی‌های جنگی خود را به آب‌های یمن فرستاد، اما مثل همیشه درباره این اقدام دوپهلو حرف زد.

اوباما معتقد است که ایران می‌تواند به یک قدرت منطقه‌ای مبدل شود. اما نباید به حرف اوباما توجه کرد. یک نظام اسلامی مجهز به تسلیحات اتمی و موشک‌های بالستیک می‌تواند یک قدرت جهانی شود.
تمامی این فجایع سریالی به خاطر اوباما، کلینتون، و تاثیر لابی سیاست خارجی کارتر/برژینسکی است. این افراد همیشه از کشورهای مسلمان پول گرفته‌اند. سیاست خارجی آمریکا برای فروش است و نتایج آن فاجعه‌بار می‌باشد.

نظرات بینندگان