کد خبر: ۶۸۸۸۵
تاریخ انتشار: ۱۲:۴۹ - ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۴
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ 9 اردیبهشت 94

تکمیل نشدن پروژه‌های عمرانی تقصیر احمدی‌نژاد است/ پیشاپیش دستاوردهای سفر روحانی به فارس مبارک!

امروز تمام روزنامه ها برای رییس جمهور سنگ تمام گذاشتند و همه تمام قد به خوش‌آمدگویی رییس جمهور پرداختند.
تکمیل نشدن پرژه‌های عمرانی تقصیر احمدی‌نژاد است/ پیشاپیش دستاوردهای سفر روحانی به فارس مبارک!
به گزارش شیرازه؛ دومین سالاد مطبوعاتی شیرازه در دور جدید که به اصرار مخاطبان و به مناسبت روز شیراز مجددا شروع شده را به شما مخاطبان عزیز تقدیم می کنیم.
تکمیل نشدن پرژه‌های عمرانی تقصیر احمدی‌نژاد است  با طبع شعر به استقبال رئیس جمهور رفت و تیتر زد: «خوش آمدی روحانی به شهر آسمانی». «دعوت آیت‌الله ایمانی و استاندار فارس از مردم برای استقبال از ریاست جمهوری» هم دیگر تیتر امروز این روزنامه است که در بالای صفحه چاپ شده. صفحات داخلی هم که پرشده از ابراز امیدواری‌ها و آمادگی‌ها در سفر رییس جمهور به شیراز. مدیر مسئول نیز یادداشت امروز خود را به سفر رئیس جمهور اختصاص داده و با انواع صفات و القاب ورود رئیس جمهور را به فارس خوش آمد گفته است. در قسمتی از این یادداشت آمده: «خیرمقدم به شما که شجاعانه توانسته‌اید فضایی از امید و آینده بهتری را در قلوب مردم ایجاد کنید و از افراط و تفریط پرهیز نمایید و به اعتدال و قبول واقعیت بگرایید»

تکمیل نشدن پرژه‌های عمرانی تقصیر احمدی‌نژاد است باز هم با رنگ بنفش به روی گیشه آمده، چهره امروز این روزنامه کاملا تغییر کرده و تلاش شده تا برای دولت تدبیر سنگ تمام بگذارد. در تیتر یک این روزنامه آمده: «به تدبیر تو تشویش خمار آخر شد» در پیش زمینه تیتر عکس تمام صفحه روحانی به چاپ رسیده. علاوه بر این، دوصفحه داخلی این روزنامه هم بی کم‌وکاست به سفر روحانی به شیراز  پرداخته و مطالبات ارگان‌های مختلف را مطرح کرده است. صفحات داخلی هم به مسئولان اختصاص یافته که در مورد سفر روحانی به شیراز سخنانی ایراد کرده‌اند. عده‌ای ابراز خوشحالی و عده‌ای پیشاپیش دستاوردهای سفر روحانی به شیراز را تبریک گفته اند!

تکمیل نشدن پرژه‌های عمرانی تقصیر احمدی‌نژاد است کار خود را با معاون اجرایی رییس جمهور شروع کرده است. شریعت‌مداری در شیراز تمام زحمات و خدمات دولت قبل را زیر سوال برده و تمام نواقص و عدم رسیدگی به پروژه ها را به گردن دولت قبل انداخته است. در این راستا خبرجنوب به نقل از وی تیتر زده: «تکمیل طرح های ناتمام 15 سال زمان می خواهد». «شیراز، پایتخت صدور فرهنگ انقلاب اسلامی به جهان» عنوان مطلبی است در صفحات داخلی این روزنامه که به نقل از مریدی مدیر کل ارشاد آورده شده، با بررسی این مطلب عملا با رزومه جناب مریدی بیشتر آشنا می شویم تا ظرفیت‌های استان فارس، چرا که عملا بیش از نیمی از این مطلب به سوابق آقای مریدی اختصاص یافته و از مدیریت و اقدامات وی تعریف و تمجید شده است. «فارس صاحب نقشه گردشگری مذهبی می شود» این خبر را مدیر کل میراث فرهنگی فارس داده و گفته این نقشه با محوریت حرم شاهچراغ(ع) و بقاع متبرکه تهیه می‌شود. این خبر را می‌توانید در صفحه گردشگری این روزنامه بخوانید.

تکمیل نشدن پرژه‌های عمرانی تقصیر احمدی‌نژاد است با این تیتر«خیابان های شیراز گواه همدلی و همزبانی در هوای روحانی» به استقبال رئیس جمهور رفت. همچنین در صفحه اول این روزنامه عکسی از رییس جمهور با تیتر «دلالان تحریم به فکر شغل دیگری باشند» به چشم می‌خورد. گفتنی است اکثر روزنامه‌های اصلاح طلب این تتیر را به عنوان تیتر یک خود انتخاب کرده اند. اما صدر اخبار داخلی این روزنامه به صحبت‌های آیت الله ایمانی اختصاص یافته است که گفته: «معنویات باعث تمایز ما با سایر کشورها شده است».


نظرات بینندگان