کد خبر: ۶۸۹۱۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۵ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴

سفره دل نماینده آقا در استان جلوی رئیس جمهور باز شد

آیت‌الله ایمانی گفت: در عرصه فرهنگ و ادب استان فارس دارای استعدادهای قابل ملاحظه‌ای است.
به گزارش سرویس سومین حرم شیرازه نماینده ولی فقیه در فارس گفت: ظرفیت‌ها و قابلیت‌های نهفته در استان فارس و مرکز همدلی و همزبانی بودن این استان در میان مسئولان و مردم ضرورت توجه به این استان را دو چندان می‌‌کند.

آیت‌الله اسدالله ایمانی در دیدار رئیس جمهور با ایثارگران و برگزیدگان این استان که در تالار حافظ شیراز برگزار شد، اظهار کرد: استان فارس می‌تواند در زمینه الکترونیک بیش از آنچه که هست، باشد. همچنین این استان در حوزه بهداشت، پزشکی و فرهنگ نیز ظرفیت بالایی دارد.

آیت‌الله ایمانی گفت: در عرصه فرهنگ و ادب استان فارس دارای استعدادهای قابل ملاحظه‌ای است و حضور ادیبان و فرهنگ وران این استان در گسترش فرهنگ و ادب پارسی نقش موثری داشته است.

امام جمعه شیراز با یادآوری اینکه در حوزه امنیت غذایی، با توجه به خشکسالی‌های پیاپی این استان توانسته 10 درصد پاسخگوی نیازهای کشور باشد گفت: استان فارس در مسئله گردشگری، مفاخر ملی، باستانی، مذهبی و پزشکی مجموعه کامل و جامعی را به خود اختصاص داده که لزوم توجه آنها را می‌طلبد.

وی در ادامه سخنان خود به بیان درخواست‌ها از رئیس جمهور پرداخت و گفت: این درخواست از رئیس جمهور می‌شود که استعدادها و قابلیت‌های استان به ویژه ظرفیت های بخش خصوصی استان را شناسایی و فضای کار و تلاش را برای این عزیزان فراهم کند زیرا اینها می‌توانند بار سنگین کشور را بردارند و کمک و یار و مددیار دولت در عرصه‌های مختلف باشند.

آیت‌الله ایمانی نیاز به فضاسازی، برنامه‌ریزی و ایجاد اعتماد متقابل را برای استعدادهای این استان ضروری دانست و گفت: استان فارس این قدرت را دارد که تمام نیازهای مملکت را در تمام عرصه‌ها و مشکلاتی که ممکن است برای کشور اتفاق افتد، پاسخگو باشد که در این عرصه نیاز به برنامه‌ریزی و سیاست‌گذاری دارد.

نظرات بینندگان