کد خبر: ۶۸۹۳۵
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۷ - ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
وزیر راه و شهرسازی در نی ریز:

پروژه راه آهن سیرجان، نی ریز، گل گهر را با جدیت دنبال می کنم/ تامین ارز مشکل اصلی کارخانه سیمان خاکستری

آخوندی گفت: امیدواریم با اولین گشایشی که در تامین منابع مالی ایجاد شود، بتوانیم آرزوی دیرینه مردم را برآورده نماییم.

به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه به نقل از نبض نی ریز، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی با حضور در گردهمایی مشترک نمایندگان اقشار مختلف مردم و شورای اداری شهرستان نی ریز، بزرگترین پروژه منطقه را راه آهن سیرجان، نی ریز، گل گهر دانست و بیان داشت: امیدواریم با اولین گشایشی که در تامین منابع مالی ایجاد شود، بتوانیم به شکل جدی تر حمایت مالی کنیم و آرزوی دیرینه مردم را برآورده نماییم.

آخوندی وعده داد که این کار را با جدیت پیگیری خواهد کرد.

پروژه راه آهن سیرجان، نی ریز، گل گهر را با جدیت دنبال می کنم

وزیر راه و شهرسازی دولت تدبیر و امید در ارتباط با بزرگراه های منتهی به نی ریز گفت: امروز حدود 80 کیلومتر از این بزرگراه ها را افتتاح خواهیم کرد و بقیه پروژه ها را دنبال می کنیم تا امکانات دسترسی بهتر شما به سیرجان فراهم شود.

نماینده رئیس جمهور با بیان اینکه ما نمی خواهیم به مردم وعده دهیم و هدف ما عملی شدن خواسته های مردم است که آنها را با جدیت پیگیری خواهیم کرد افزود: بقیه راه های مواصلاتی نی ریز را پیگیری خواهیم کرد.

آخوندی در مورد فولاد نی ریز قول داد این موضوع را از طرف وزیر صنعت، معدن و تجارت پیگیری کند.

نماینده رئیس جمهور در نی ریز مشکل اصلی کارخانه سیمان خاکستری را تامین ارز عنوان کرد و افزود: با گشایش در حوزه مالی این مشکل به زودی حل خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی در مورد احداث بیمارستان جدید نی ریز گفت: با کمک وزیر بهداشت و درمان و نماینده مردم شهرستان در مجلس این موضوع را پیگیری می کنیم تا بودجه ای در ردیف بودجه دولت برای احداث بیمارستان پیش بینی شود.

آخوندی احیا تالاب بختگان را مسئله ای بسیار مهم دانست و بیان داشت: متاسفانه ما با کاهش بسیار زیاد آب های زیرزمینی روبرو هستیم. اما با نگاهی نو که به مدیریت منابع آب داریم این مساله را پیگیری می کنیم.

وی همچنین با توجه به فراهم شدن مقدمات ایجاد منطقه ویژه اقتصادی در شهرستان نی ریز، قول پیگیری مورد به مورد را در این زمینه داد.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حسن
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
سلام
از واژه های ((راه آهن سیرجان، نی ریز، گل گهر)) پیداست این پروژه چقدر برای اقای وزیر مهم است!
برو ... بده آش به همین خیال باش یا باشید!