کد خبر: ۶۸۹۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۰:۳۵ - ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
نماینده ولی فقیه در فارس:

امروز جهاد اصلی بالا بردن سطح تولید است/ نابودی آل سعود به دست خودش نزدیک است

امام جمعه شیراز گفت: شهید مطهری مرد بزرگی است که آثار او مورد تأیید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است و جوانان را به مطالعه این آثار دعوت کردند.
شیرازه: آیت‌الله اسدالله ایمانی در خطبه‌های امروز نماز جمعه شیراز با تشکر از حضور اقشار مختلف مردم در آئین استقبال از رئیس‌جمهور و هیئت دولت اظهار داشت: در این سفر بیش از نود طرح برای استان فارس با اعتباری نزدیک به یک هزار میلیارد مصوب شد.

به گزارش تسنیم، وی با تبریک میلاد حضرت علی(ع) و اشاره به روز جهانی کار و کارگر افزود: دفاع و حمایت جامعه کارگری از نظام جمهوری اسلامی در طول سالیان متمادی که از پیروزی انقلاب اسلامی گذشته است امری واضح و روشن است.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه تلاش‌های فراوانی در فضاهای کارگری از آغاز انقلاب و حتی امروز در حال انجام است که جامعه کارگری را به سمت و سوی دگر هدایت کند خاطرنشان کرد: کارگران با بصیرت، دین‌داری و ایمان نقشه‌های دشمن را در این زمینه خنثی کردند.

آیت‌الله ایمانی با بیان اینکه بازوان توانمند کارگران و سرمایه کارفرمایان مسیر اشتغال و تولید را در کشور ما هموار می‌کند تصریح کرد: این دو کنار هم می‌تواند فضای تولید را رونق بخشد و نه‌تنها بیکاری را کم کند بلکه سطح اشتغال را بالا ببرد.

وی با اشاره به اینکه افزایش کیفیت تولید باید مد نظر کارگران باشد یعنی فرآورده‌ها و تولیدات داخلی از نظر کیفیت باید برتر از محصولات مشابه خارجی باشد بیان کرد: این کار برای ما ممکن است و می‌توان با برنامه‌ریزی در این مسیر موفق شد.

امام جمعه شیراز با تأکید بر اینکه مسئولان باید به مراکز تولیدی عنایت ویژه داشته باشند عنوان کرد: در مصاحبه خبری رئیس‌جمهور با خبرنگاران استان فارس به مسئول ارشد استان فارس اعلام شد هر کارخانه‌ای که در حال تعطیلی است و یا گرفتار کم‌کاری شده مورد رسیدگی و دقت قرار گیرد و برای برطرف کردن مشکل آن اقدام لازم انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با بیان اینکه توجه کارفرمایان و کارگران به این نکته که امروز جهاد اصلی جامعه ما بالا بردن سطح تولید در جامعه است ضرورت دارد اظهار داشت: ثروتمند می‌تواند ثروتش را در دلالی هزینه کند و درآمد خوبی هم داشته باشد اما اگر ثروتش را به تولید هدایت کرد جهاد کرده و مجاهد در راه خداست و کارگرانی که وی را همراهی می‌کنند نیز جهادگران عرصه تولیدند.

آیت‌الله ایمانی افزود: باید این فرهنگ را ایجاد کرد که کار، شغل و فعالیت با بازو، فکر و اندیشه عظیم‌ترین کاری است که می‌توان انجام داد.

وی با تأکید بر ضرورت همراهی مردم در خرید کالاهای ایرانی و ساماندهی واردات کالاهای قاچاق خاطرنشان کرد: مبارزه با ورود کالای قاچاق و ترغیب مردم به خرید کالاهای ایرانی مسئولیت‌هایی است که دولت باید در دستور کار خود قرار دهد.

امام جمعه شیراز با اشاره به روز 12 اردیبهشت و روز شهادت شهید استاد مطهری گفت: شهید مطهری مرد بزرگی است که آثار او مورد تأیید امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری است و جوانان را به مطالعه این آثار دعوت کردند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اینکه تعلیم و آموزش همزاد با آفرینش و خلقت است خاطرنشان کرد: رشد و بالندگی در هر عرصه‌ای برای انسان در طول تاریخ به برکت علم و دانش و تعلیم و تعلم حاصل شده است و معلمان تأثیر شگرفی در زندگی انسان‌ها دارند.

آیت‌الله ایمانی با بیان اینکه آئین معنوی اعتکاف از امشب آغاز می‌شود تصریح کرد: این مراسم به برکت نظام جمهوری اسلامی ایران در کشور ما نهادینه شده و هر سال در این ایام تعداد زیادی از جوانان و اقشار مختلف معتکف می‌شوند و در شهر شیراز نیز بزرگ‌ترین اعتکاف جوانان کشور هر سال رقم می‌خورد.

وی با اشاره به جنایات آل سعود در کشور یمن با کمک و همراهی بعضی از کشورهای عربی بیان کرد: سکوت معنادار و مرگبار دنیای غرب که شاهد این جنایات است جای تأمل دارد و اینها نه‌تنها اجازه ورود دارو به یمن را نمی‌دهند حتی رسانه‌های دنیا هم حاضر به انعکاس خبری از این جنایات نیستند.

امام جمعه شیراز با بیان اینکه این حرکت آل سعود نتیجه‌ای جز انسجام ملت و دولت یمن نداشته است عنوان کرد: مردم و ارتش یمن با هم برای مقابله با دولت متجاوز آل سعود متحد شده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان فارس با اشاره به اختلافات و جنگ داخلی ایجاد شده در دولت آل سعود اظهار داشت: این اختلافات روز‌به‌روز در حال گسترش است و به‌زودی جهانیان شاهد نابودی آل سعود به دست خودشان هستند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
آل سعود ريشه اش رو آب است.