کد خبر: ۶۹۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۶ - ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۴

درخواست تجمع اعتراضی مقابل استانداری فارس

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز از درخواست صدور مجوز تجمع مقابل استانداری فارس توسط بسیج دانشجویی شیراز در حمایت از انتشار فکت شیت ایرانی خبر داد.
شیرازه: به گزارش خبرگزاری دانشجو، عباس توانا اظهار داشت: در پی سفر رئیس جمهور محترم به شهر شیراز، متاسفانه شاهد یک اقداماتی به دور از انصاف و با پشت پرده ای کاملا غرض ورزانه و سیاسی بوده ایم که بار دیگر حوصله دولت محترم را نه تنها در تحمل نظریات مخالف، بلکه این بار در رویارویی با یک خواست همگانی نشان داد.

وی با بیان اینکه نظر به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر آنکه انتشار جزئیات بیانیه لوزان، مصداق همدلی است، افزود: با توجه به اظهارنظرهای گستاخانه مقامات آمریکایی در فضای بین المللی، بسیج دانشجویی شیراز درخواست صدور مجوز تجمع در اعتراض به فکت شیت آمریکایی و حمایت از انتشار فکت شیت ایرانی و تیم مذاکره کننده هسته ای را هفته گذشته به فرمانداری شیراز ارائه کرده است که منتظر پاسخ فرمانداری هستیم.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه شیراز با بیان اینکه انتشار فکت شیت ایرانی، باعث عدم اشتباه محاسباتی دولت در معادلات گوناگون می شود اضافه کرد: لازمه توفیق در راه خدمت به مردم و بقای بر مسند خدمت رسانی، در نظر گرفتن تقوای الهی است که در عرصه سیاست و قدرت متجلی شود از این رو نباید اجازه داد تا بازی های سیاسی موجب کتمان حق و حقیقت در دستگاه ها شود
نظرات بینندگان