کد خبر: ۶۹۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۹ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز:

خانم ابتکار کجاست وقتی افغانستان هم سوخت ما را برگشت داد/ چرا بنزین یورو 4 در شیراز توزیع نمی شود؟

چرا علیرغم توزیع بنزین یورو۴ در ۷ کلان شهر کشور، توزیع آن هنوز در شیراز آغاز نگردیده است؟
به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی شیرازه، رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر شیراز گفت: به نظر می‌رسد رژیم وهابی عربستان جایگزین اسرائیل برای اجرای فرامین غرب و تغییر نقشه منطقه خصوصاً در عراق و سوریه و یمن شده است و در عملیات‌ها و کارهای جنایتکارانه خود روی اسرائیل را سفید کردند و انگار سفاک‌ترین موجودات روی زمین به جنگ خطه مسلمانان آمده است اما باید بدانند که شیعه بیدار است و همانطور که اهداف شوم آنان در عراق و سوریه محقق نگردید در یمن نیز پوزه‌شان به خاک مالیده می‌شود.

رضا محمدیان در نود و پنجمین جلسه علنی شورای شهر شیراز در نطق پیش از دستور خود با اشاره به سفر هیئت دولت به شیراز، آن‌را فرصتی دانست که باید مورد بهره برداری مسئولین در راستای توسعه و پیشرفت استان قرار گیرد و گفت: مردم حتما منتظر دیدن نتایج سفر مذکور خواهند بود اما ‌ای کاش با تدبیر و امیدی که همواره شعار رئیس جمهور است برخی از حاشیه‌های سفر نیز اتفاق نیفتاده بود.

وی با بیان اینکه خبرهایی حاکی از آن است که اداره میراث و گردشگری استان فارس با فشار عواملی از مرکز در فکر کوچک کردن حجم اجرایی پروژه باغ موزه مشاهیر، موزه منطقه‌ای گنجینه امن و توسعه حافظیه است، توضیح داد: ظاهراً قرار است قسمت موزه منطقه‌ای با ۹۹۰۰ مترمربع زیربنا که شامل فضاهای مختلفی مثل سالن معرفی منطقه فارس، سالن آمفی تئا‌تر، سالن‌های سمعی و بصری، کلاس‌های آموزشی و پژوهشی، گالری‌های مختلف و فضاهای اداری می‌باشد به صورت کامل از طرح مذکور به بهانه عدم تملک و عدم اختصاص اعتبار مناسب دولتی حذف گردد.

محمدیان ادامه داد: اگر چنین خبری صحیح باشد جای سوال دارد که آیا نمایندگان مجلس و مجموعه مدیریتی استان به کمک رئیس سازمان میراث فرهنگی استان فارس برای حل مشکلات مربوطه شتافته‌اند؟ علی ایحال بنده به عنوان نماینده مردم شهر شیراز از شهردار تقاضا دارم سریعاً دستور بررسی موضوع را صادر و در صورت نیاز به مساعدت جهت اجرای کامل طرح آنچنان که در شأن مردم باشد راهکارهای قانونی مربوطه را بررسی و به شورا ارائه نظر نمایند.

عضو شورای اسلامی شهر شیراز در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه چند روز قبل خبری را در جراید دیدم که ماست صادراتی ایران به دلیل وجود روغن پالم از عراق برگشت خورد و چند ماه قبل خبری دیگر که صادرات سوخت ایران به افغانستان به دلیل نداشتن استاندارد یورو ۴ متوقف شد، گفت: سوال بنده این است که اولاً جای دوستداران محیط زیست و سرکار خانم ابتکار که وقت زیادی برای پیگیری مسائل مختلف دارند در این مسائل کجاست؟ و چرا علیرغم توزیع بنزین یورو ۴ در ۷ کلان شهر کشور، توزیع آن هنوز در کلان شهر شیراز آغاز نگردیده است؟

محمدیان در پایان خاطرنشان کرد: شهردار شیراز باید برنامه‌ریزی منسجمی با همت مدیران شهرداری جهت تحقق بودجه سال ۹۴ از همین ماههای ابتدایی انجام دهند و این جز با تکریم ارباب رجوع و جذب سرمایه گذاران امکانپذیر نخواهد بود.
نظرات بینندگان