کد خبر: ۶۹۱۲۷
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۲۴ - ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ 15 اردیبهشت 94

بالاخره برای جایگاه سخنرانی رییس جمهور در شیراز چقدر هزینه شده؟

چانه زنی ها بر سر قیمت تمام شده جایگاه سخنرانی روحانی در شاهچراغ همچنان ادامه دارد. کمترین قیمت را شهردار اعلام کرده: 140 میلیون ریال.
بالاخره برای جایگاه سخنرانی رییس جمهور چقدر هزینه شده؟به گزارش شیرازه؛ سالاد مطبوعاتی شیرازه امروز به سراغ چانی‌زنی ها بر سر قیمت جایگاه سخنرانی روحانی در جراید رفته است.
بالاخره برای جایگاه سخنرانی رییس جمهور چقدر هزینه شده؟ تیتر زده: «گور بهرام». دستور رییس جمهور برای بهره‌برداری از معادن بهرام گور این طرح را وارد فاز جدیدی کرده است. در این راستا رییس سازمان صنعت و معدن گفته: «قول می دهم اتفاق نگران کننده ای نیفتد». مدیر کل بازرسی با اعلام خبر «سوءاستفاده سودجویان از سامانه «111»» گفته عده‌ای سودجو با تماس با مردم و با این ادعا که از طرف این سامانه تماس گرفته‌اند از مردم تقاضای مبالغی را داشته‌اند که این خبر هم در صفحه اول تیتر شده. «اعضای بدنتان را اهدا کنید قبر رایگان بگیرید» این تیتر مربوط به مصوبه شورای شهر است. طبق این مصوبه افرادی که بعد از مرگ اعضای بدنشان اهدا شود قبر مجانی می‌گیرند. «جزییات خبر یک جراحی عجیب در شیراز» تیتر صفحات داخلی است مربوط به خبری است که در روزهای اخیر در فضای مجازی گسترش پیدا کرده. ماجرا مربوط به فردی است که در اثر استفاده غلط از لیزر طی جراحی معده، دچار ضایعه در روده شده و نهایتا پس از سه ماه می‌میرد. این روزنامه به سراغ جراح این عمل رفته و در این رابطه با وی صحبت کرده است. جراح هم تمام تقصیر را گردن بیمار انداخته و مدعی شده عدم تحرک بیمار عامل اصلی مرگ وی است. این مطلب از آنجا مورد توجه افکار عمومی قرار گرفت که طیف زیادی از پزشکان چندی پیش به پخش سریال در حاشیه معترض شده بودند.

بالاخره برای جایگاه سخنرانی رییس جمهور چقدر هزینه شده؟ تیتر زده: «حمایت ملی از 92 طرح بزرگ فارس» که طی این خبر به بررسی ره آوردهای سفر استانی دولت پرداخته است. «تجلیل شورا از معلمانی که نام آور شدند» هم دیگر تیتر این روزنامه است که مربوط به اقدام شورای شهر به مناسبت هفته معلم است. این تیتر در کنار عکسی از این برنامه به چاپ رسیده است. «گفتند برو خسارت را از مهاجمان بگیر» هم از جمله تیتر های این روزنامه است که از گفته‌های راننده علی مطهری در شیراز استخراج شده است و مربوط به مصاحبه وی با یکی از روزنامه‌های کشور است. صحبت‌های رییس سازمان صنعت و معدن به مناسبت بازگشایی معدن چاه مرغی خرم بید با تیتر «اشتغال بیش از 7 هزار نفر در معادن فارس» در صفحات داخلی به چاپ رسیده است.

بالاخره برای جایگاه سخنرانی رییس جمهور چقدر هزینه شده؟ همانند دیروز تمام تیترهای اصلی خود را به موضوعات کشوری و جهانی اختصاص داده و موضوعات استانی را به حاشیه کشانده است. «صادرات حدود 19 میلیون دلار سنگ معدن خام از فارس در سال گذشته» اما تنها تیتری از این روزنامه است که به آن می‌پردازیم. معاون امور معادن سازمان صنعت معدن این خبر را داده و عمده مشکل معادن در ایران را قرارگیری این معادن در مناطق محروم عنوان کرده است.

بالاخره برای جایگاه سخنرانی رییس جمهور چقدر هزینه شده؟ هم به موضوع اعلام ریز هزینه‌ها توسط شهردار در صفحه اول خود پرداخته و به نفل از شهردار تیتر زده: «جایگاه سخنرانی رییس جمهور در شاهچراغ تنها با 140 میلیون ریال احداث شده است». صفحات داخلی اما پر از مطالبی است که از پرداختن به آنها می‌گذریم به جز خبر دکتر ایمانیه که گفته: «100 میلیارد تومان به بخش بهداشت و درمان استان فارس اختصاص یافت». این اعتبار از محل سفر استانی دولت به استان پرداخت شده است.

بالاخره برای جایگاه سخنرانی رییس جمهور چقدر هزینه شده؟ کار امروز خود را با تکذیب شروع کره و تیتر زده: «تکذیب هزینه‌های میلیاردی سفر رییس جمهوری توسط شهردار شیراز». پاک‌فطرت با اعلام ریز هزینه‌ها گفته برای جایگاه سخنرانی روحانی در شاهچراغ فقط  14 میلیون تومان هزینه شده. این درحالی است چندی پیش معاون استاندار هزینه این جایگاه را 90 میلیون تومان عنوان کرده بود. بهره برداری از ایستگاه مترو شاهد هم دیگر تیتر این روزنامه در صفحه اول است. برگزاری سمینار بین المللی زنان در روزهای 30 و 31 اردیبهشت ماه در شیراز از جمله اخبار داخلی است که توسط لنکرانی عنوان شده است. وی همچنین خبر داده: «26 درصد مردان و 4 درصد زنان دخانیات مصرف می کنند».

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
امیر
Iran (Islamic Republic of)
سه‌شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
واسه سایت شیرازه بسیااااااااار متاسفم که به هرچی میپردازه جز 17رجب سالروز شهادت احمد بن موسی ع