کد خبر: ۶۹۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۶ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴

احسان 4 میلیاردی به ایتام بوانات

مدیر کمیته امداد بوانات گفت: حامیان نیکوکار شهرستان بوانات در سال 93 بیش از 4 میلیارد ریال به ایتام و خانواده های محسنین تحت حمایت کمک کردند.

به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از  حرف رسا، یکی از کارهای مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) رسیدگی به امور ایتام می باشد که با هنکاری نیکوکاران و خیرین صورت می گیرد. نیکوکاران حامی طرح ایتام در شهرستان بوانات در سال گذشته کمک قابل توجهی را به ایتام و خامواده های محسنین تحت حمایت خود داشته اند.

مسلم دمیری مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان بوانات ضمن اعلام این خبر به خبرنگار ما گفت: رسیدگی و کمک به نیازمندان و به خصوص ایتام در دین مبین اسلام مورد تاکید ویژه قرار گرفته است. لذا حامیان نیکوکار همه ساله با هدف دلجویی و تقسیم شادی های خود مبالغی به صورت نقدی و غیرنقدی به فرزندان معنوی خود اهداء می نمایند.

دمیری افزود:  طرح اکرام یکی از طرحهای خوب و موفق کمیته امداد می باشد که در همین راستا و به رسم ترویج سنت حسنه انفاق و نیکی در اقدامی خداپسندانه طی سال 1393 این حامیان نیکوکار مبلغی بیش از 4 میلیارد ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به فرزندان معنوی خود اهداء نمودند که با جمع آوری این مبلغ میانگین سرانه ماهیانه هر یتیم مبلغ یک میلیون و 840 هزار ریال در شهرستان می باشد.

وی ادامه داد: از اهداف اجرای طرح اکرام به نهادینه سازی، سامان دهی امور اکرام ایتام ، توسعه فرهنگ غنی اکرام و انفاق در میان اقشار مختلف جامعه و زدودن فقر از چهره نیازمندان و توانمندسازی ایتام اشاره کرد.

نظرات بینندگان