کد خبر: ۶۹۱۶۰
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس:

برخی جریانات می خواهند دانشگاه کم بازده باشد

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر فارس گفت: برخی جریانات می خواهند دانشگاه ها کم بازده باشند و در راستای اهداف انقلاب حرکت نکنند.
شیرازه: به گزارش غریو، سعید کوشکی جهرمی در نشست تشکیلاتی مسئولان دفاتر و حوزه های بسیج دانشجویی استان فارس با بیان اینکه در شرایط مختلف با موضوعات، فرصت ها و موانع گوناگون مواجه هستیم اظهار داشت: به میزانی که خلوص در کارمان باشد از برکت آن نیز بیشتر برخوردار می شویم.

وی با اشاره به تحرکات دشمنان داخلی و خارجی نظام افزود: مراکز شرارت ساز برای مقابله با پیشرفت های جمهوری اسلامی ایران تلاش زیادی می کنند.

معاون هماهنگ کننده سپاه فجر استان فارس، توکل به خدا و تقوی الهی را از رمزهای موفقیت در کارها برشمرد و تصریح کرد: برای پیشرفت و پیشبرد اهداف نظام انقلاب اسلامی باید از درون جوشید و راه آن نیز معنویت است.

کوشکی جهرمی با تاکید بر معنویت اضافه کرد: برکت خداوند متعال شامل حال نظام مقدس جمهوری اسلامی  و ملت شریف ایران شده است.

وی با بیان اینکه مولفه های اساسی مانند محیط، محتوی، دانشجو، استاد و زمان در دانشگاه ها وجود دارد گفت: برخی جریانات به دنبال این مسئله هستند که دانشگاه را پرهزینه و پرمسئله کنند.

این استاد دانشگاه بیان کرد: برخی جریانات می خواهند دانشگاه ها کم بازده باشند و در راستای اهداف انقلاب حرکت نکنند و به تولید علم نیز نپردازند.

کوشکی جهرمی با بیان اینکه در بسیج دانشجویی باید چشمه ای عمل کرد نه آبشاری، بر خودتوانمندسازی و خودبصیرسازی تاکید کرد و گفت: چیزی که ما را در برجستگی قرار می دهد خودتوانمندسازی  و توجه نکردن به حواشی است چراکه حواشی می تواند پرتگاه خطرناکی باشد.

وی پرورش نیروی هم تراز انقلاب اسلامی را یکی از وظایف مهم بسیج دانشجویی دانست و تصریح کرد: خودسازی معنوی، هویت انقلابی و بصیر بودن، پرورش و کادرسازی برای انقلاب اسلامی از بسیج دانشجویی انتظار می رود.

در این نشست حجت الاسلام مهدی کاظمی مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس با گرامیداشت هفته معلم، بر تجلیل از معلمان به نحو شایسته و احترام به این قشر تاثیرگذار تاکید کرد.

در این نشست مسئولان  دفاتر و حزوه های بسیج دانشجویی استان فارس به بیان نظرات و پیشنهادات خود پرداختند.
نظرات بینندگان