کد خبر: ۶۹۱۶۳
تاریخ انتشار: ۱۱:۴۶ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
رئیس نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس:

مطالبه دانشجویان برای ارائه فکت شیت ایرانی به حق است

مطالبه دانشجویان برای ارائه فکت شیت به حق بوده؛ چرا که از بیانات رهبر انقلاب هم همین موضوع برداشت می شود که مسئولین باید شفاف سازی کنند.
شیرازه: به گزارش غریو، حجت الاسلام امین رصاف، رئیس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس پیرامون ضرب و شتم دانشجویان مطالبه گر در سفر رئیس جمهور به استان فارس گفت: من از لحظه اول نسبت به این مسئله اقدام کردم و به مسئولین مربوطه تذکر دادم و خواستار حل دوستانه این مسئله شدم.

وی با بیان اینکه به وجود آمدن این موضوع می توان به دلیل حساسیت این سفر و کنترل حواشی محل عبور رئیس جمهور باشد، افزود: هر چند یکی از دلایل آن می تواند سوءتفاهمات و تحلیل های شخصی ماموران در صحنه باشد، اما این گونه برخورد با افرادی که خواسته ای جز مطالبه گری نداشتن کار ناپسندی بود.

رئیس دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان فارس خاطرنشان کرد: هرچند برخی از مسئولین در این اتفاق حضور نداشتند، اما لازم بود نسبت به این مسئله حساسیت لازم را به خرج دهند و از این عزیزان حمایت کنند.

وی با اشاره به حوادث سفر نماینده مجلس به شیراز، بیان داشت: نمی شود نسبت به بعضی از حوادث عکس العمل نشان داد و نسبت به دیگر حوادث بی تفاوت بود، باید بدون افراط و تفریط هر دو حادثه دنبال شود تا مردم طعم شیرین عدالت را بچشند.

رصاف در پایان گفت: مطالبه دانشجویان برای ارائه فکت شیت به حق بوده؛ چرا که از بیانات رهبر انقلاب هم همین موضوع برداشت می شود که مسئولین باید شفاف سازی کنند.
نظرات بینندگان