کد خبر: ۶۹۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۳ - ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۴
«ترین های فارس در 93» مهمان شیرازه

رک ترین امام جمعه فارس: اهل مصلحت سنجی های بی مورد نیستم

حجت الاسلام انجوی نژاد و حجت الاسلام زارع با حضور در دفتر شیرازه به سوالات خبرنگاران این سایت تحلیلی خبری پاسخ دادند.
به گزارش سرویس سیاسی شیرازه، «ترین های فارس در سال 93» مشخص شدند. پس از آن که در واپسین روزهای سال 93، شیرازه اقدام به نظرخواهی از مخاطبان خود برای انتخاب ترین های استان فارس کرد، جمع بندی نظرات مخاطبان نشان داد که حجت الاسلام «علی مدد زارع» امام جمعه شهرستان بوانات به عنوان «رک ترین امام جمعه»، «بهزاد مریدی» مدیرکل فرهنگ و ارشاد فارس «پرحاشیه ترین مدیر»، «هیئت رهپویان وصال» «پرطرفدارترین هیئت مذهبی فارس»، «ساره جوانمردی» «برترین ورزشکار فارس»، «جعفر قادری» «پرکارترین نماینده مجلس» و «مصطفی امیری» پرتلاش ترین فرماندار استان فارس از نظر مردم هستند.

حجت الاسلام سید محمد انجوی نژاد به عنوان مسئول هیئت رهپویان وصال به عنوان اولین چهره سال 93 با حضور در دفتر شیرازه، پیرامون فعالیت های مذهبی این هیئت، نحوه ارتزاق مالی، نقش کانون رهپویان در فعالیت های سیاسی و... توضیحاتی داد. وی همچنین درباره خاطره گویی های هاشمی رفسنجانی، مذاکرات هسته ای، خواص، سبک زندگی و همدلی و همزبانی با خبرنگاران شیرازه صحبت کرد.

«ترین های فارس» انتخاب شدند/ حضور مسئول کانون رهپویان وصال و امام جمعه بوانات در دفتر شیرازه

حجت الاسلام علی مدد زارع امام جمعه بوانات به عنوان «رُک ترین امام جمعه فارس» در دفتر شیرازه حضور یافت. وی درباره چرایی صراحت لهجه، نقش امامان جمعه در شهرستان ها و مشکلات و معضلات شهرستان بوانات صحبت کرد. امام جمعه بوانات همچنین از چرایی ساخته نشدن جاده بوانات - صفاشهر، بیمارستان بوانات به شدت گلایه کرد. او اختلافات ارضی با استان یزد را یکی دیگر از مشکلات مهم این شهرستان بیان کرد.

رک ترین امام جمعه فارس: اهل مصلحت سنجی های بی مورد نیستم

حجت الاسلام علی مدد زارع در پاسخ به این سئوال که فکر می کنید چرا مخاطبین سایت شیرازه شما را به عنوان «رک ترین امام جمعه استان» برگزیده اند و ریشه صراحت لهجه ی شما در چیست؟ اظهار داشت: امام علی علیه السلام می فرمایند «عهدی که از دانایان گرفته شده» بنده نیز به اندازه فهم خودم و به آن اندازه از اطلاعاتی که در طول دوران حوزه پای درس و بحث خواندم سعی می کنم مباحث ارائه دهم. حس می کنم این تکلیف روی دوش ما است و باید در جاهایی که یک مطلبی را می فهمم و زمانش نیز اقتضاء می کند کوتاه نیایم.

امام جمعه شهرستان بوانات افزود: متاسفانه مصلحت سنجی های بی مورد در دنیا و در کشور ما وجود دارد که موجب می شود مردم ضربه بخورند و آن هدفی که از خلقت است محقق نشود.

رک ترین امام جمعه فارس: اهل مصلحت سنجی های بی مورد نیستم

حجت الاسلام زارع بیان داشت: زمانی که می خواست توفیق امامت جمعه شهرستان نصیبم شود یکی از دوستان خاطره ای یادآوری کرد که مبنای کار بنده شد. در سال 72 می خواستیم با جمعی از طلاب برای تبلیغ به سیستان و بلوچستان برویم قبل از آن خدمت مقام معظم رهبری رسیدیم ایشان فرمودند«هر جای مملکت هستید آنجا را مرکز جهان اسلام بدانید. در مرکز جهان اسلام فرماندهی آنجا بر عهده ی شما است» این جمله ی رهبری برای من همیشه الگو است.

وی اضافه کرد: در طول ایام طلبگی برای تبلیغ به 15 استان سفر کردم و همیشه توصیه رهبری را ملاک قرار دادم.


نظرات بینندگان