کد خبر: ۶۹۲۹۷
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۷ - ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴

عذرخواهی سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی از عکاسان شیرازی

محمود صیدانلو گفت که از آنها عذرخواهی می کنیم زیرا که یکی از اسپانسرها که قرار بود رسانه ها را به مسیر برگزاری این مسابقات ببرد اما امتناع کرد.
شیرازه: به گزارش ایرنا، محمود صیدانلو در جمع خبرنگاران گفت: شیراز نشان داد ظرفیت برگزاری اینگونه مسابقات را دارد و اطمینان دارم با بهره گیری از تجربیات طی سال های آینده به بهترین وجه این مسابقات برگزار شود.

وی افزود:ناظران جهانی نیز از نحوه برگزاری این مسابقات اظهار خرسندی کردند.

صیدانلو در موردحذف اتومبیلرنان ایرانی در مسابقات رالی خاور میانه بیان داشت : باید شرایطی برای اتومبیلرانان کشور فراهم کنیم تا دیگر با اینگونه مشکلات و خطاها مواجه نشوند.

وی در پاسخ به پرسشی در مورد مشکلات بوجود امده برای خبرنگاران و عکاسان نیز گفت: از آنها عذرخواهی می کنیم زیرا که یکی از اسپانسرها که قرار بود رسانه ها را به مسیر برگزاری این مسابقات ببرد، امتناع کرد و ما این موضوع را پیگیری خواهیم کرد.

 عکاسان شیرازی

در مسابقات رالی خاور میانه که عصر جمعه در شیراز پایان یافت ناصر العطیه، اتومبیلران قطری به همراه نقشه خوان فرانسوی خود فاتح مسابقات

همچنین عبدالعزیزالکواری دیگر راننده قطری به همراه نقشه خوان انگلیسی خود در جای دوم ایستاد و شیخ خالد القاسمی از امارات به همراه نقشه خوان ایرلندی برسکوی سوم ایستاد.

در آیین اختتامیه این مسابقات ، جوایز قهرمانان توسط سرپرست فدراسیون اتومبیلرانی و معاون سیاسی امنیتی استانداری فارس به آنها اهدا شد .

در این رقابت ها که از روز 17 اردیبهشت آغاز شد 10 شرکت کننده از امارات، عمان، قطر و لبنان حضور داشتند .

اتومبیلرانان پس از دو روز رقابت و عبور از شهرهای مرودشت، شول، لابیشه، خرامه، استرآرش، اسماعیل آباد ، آباده طشک ارسنجان ، ولی آباد، روستای میج و تخت جمشید در دروازه قرآن به کار خود پایان دادند.

طول مسیر رالی خاورمیانه 660 کیلومتر است و این مسیر از سوی 130 نفر از عوامل اجرایی و فنی مورد نظارت قرار می گیرد، زیاد جاموس، انوار الزجاجی، مرزان مصباح و لوکا گیبلو ناظران فنی این رقابت ها هستند.
نظرات بینندگان