کد خبر: ۶۹۳۰۹
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۳ - ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
«ترین های فارس در 93» مهمان شیرازه/ قسمت دوم

قادری: در مدت نمایندگی از هیچ کس پول نگرفتم/ تاسیس دو شرکت مهم در شیراز

من ادعا می‌کنم که هزینه تبلیغات من در انتخابات مجلس نهم با مبلغی کمتر از 60میلیون تومان، از سه نماینده دیگر شیراز کمتر بوده است.

به گزارش خبرنگار سرویس اقتصادی شیرازه، 12 روز پیش در چنین لحظاتی دکتر جعفر قادری پرکارترین نماینده فارس در مجلس شورای اسلامی( به انتخاب مخاطبان شیرازه) در دفتر شیرازه حضور یافت و در یک فضای صمیمی با حوصله زیاد و سعه صدر به تمام سوالات خبرنگاران ما پاسخ داد. قسمت اول صحبت های این نماینده شیراز را خواندید و حالا قسمت دوم گفتگوی ما با آقای قادری را که بیشتر مربوط به مسایل اقتصادی استان  و کشور است در زیر بخوانید.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس درخصوص اظهارات وزیر کشور درمورد وجود پول‌های کثیف در انتخابات مجلس نهم گفت: وزیر کشور اشتباهی را مرتکب شده بودند و برخی سایت‌ها و جریان‌های رسانه‌ای ایشان را در مسیری انداختند که به جای اینکه از همان ابتدا اشتباهش را اصلاح کند، به ارائه توضیحاتی پرداخت که نه‌تنها مشکل را حل نکرد بلکه بر مشکلات افزود.

جعفر قادری با بیان اینکه اگر پول کثیفی وجود داشته باشد یکی از نهادهای برخوردکننده خود وزارت کشور است، گفت: وزیر کشور عضو ستاد مبارزه با مفاسد اقتصادی است همچنین ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از زیرمجموعه‌های ایشان است بنابراین اگر چنین ادعایی صحت داشته باشد باید خود وی برخورد با چنین مواردی را دنبال کند.

در مدت نمایندگی از هیچ کس پولی نگرفتم/ تاسیس دو شرکت مهم در شیراز/ حمایت از سرمایه گذار در فارس فقط یک ادعاست

در جامعه ما برخی افراد به نوعی حرف مفت زیاد می‌زنند

وی با اظهار تاسف از اینکه در جامعه افراد اتهامات و به نوعی حرف مفت زیاد می‌زنند و هزینه‌ای برایشان ندارد، گفت: هرکس حرفی که می‌زند باید برایش مدرک و مستند ارائه دهد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه کار مجلس مبنی بر درخواست ارائه مستندات از وزیر کشور را کاری ارزشمند توصیف و خاطرنشان کرد: وزیر کشور اصرار داشت که در جلسه غیرعلنی صحبت کند اما مجلس نپذیرفت و اصرار کردند که اگر موردی و مستندی در خصوص ادعای مطرح شده دارید در جلسه علنی اعلام کنید که ایشان آنجا متوجه شد چه اشتباه فاحشی را مرتکب شده است.

برای مجلس نهم کمتر از 60 میلیون تومان هزینه کردم

قادری در پاسخ به سوالی درخصوص هزینه تبلیغاتی کاندیداهای مجلس در انتخابات گفت: من ادعا می‌کنم که هزینه تبلیغات من در انتخابات مجلس نهم با مبلغی کمتر از 60میلیون تومان، از سه نماینده دیگر شیراز کمتر بوده است که شما می‌توانید این را بررسی کنید چراکه عمده تبلیغات از طریق پوستر و روزنامه است و آرشیو روزنامه‌ها و قیمت‌های آن‌ها و همچنین قیمت انواع پوستر مشخص است.

افتخارم این است که در دو دوره‌ای که نماینده مجلس بوده‌ام در خانه هیچ‌کس نرفتم

وی با بیان اینکه تا آنجا که توانستم دعوت‌گرفتن‌ها و شام و ناهار دادن‌ها را کنترل کردم، اظهار کرد: افتخارم این است که در دو دوره‌ای که نماینده مجلس بوده‌ام در خانه هیچ‌کس نرفتم که به بهانه آمدن نماینده سفره ناهار و شام پهن شود بلکه اگر به ارژن و زرقان و سایر بخش‌ها هم می‌رفتم ممکن بود سرظهر شود، نماز جمعه می‌رفتیم و گاهی ستاد نماز جمعه ناهار می‌داد که در حد اداری و کنترل شده بود.

در مدت نمایندگی از هیچ کس پولی نگرفتم/ تاسیس دو شرکت مهم در شیراز/ حمایت از سرمایه گذار در فارس فقط یک ادعاست

برخی نمایندگان تمام توان خود صرف عزل و نصب مدیران می‌کنند

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی با اظهار تاسف از اینکه تا وضعیت مطلوب مجلسی که در طراز انقلاب اسلامی باشد فاصله بسیار زیادی داریم، گفت: متاسفانه برخی نمایندگان تمام توان خود صرف عزل و نصب مدیران می‌کنند تا جایی که آن را به استیضاح وزرا گره می‌زنند و یا برخی طرح‌هایی پیگیری می‌شود که اجرای آن‌ها توجیه آنچنانی ندارد.

قادری با تصریح اینکه ممکن است برای خیلی از نمایندگان دام پهن کنند، اظهار کرد: شخصی به من گفت حدود 300میلیون تومان برای تامین جهیزیه درنظر گرفته است و از من خواست تا افراد مشکل‌دار را معرفی کنم اما گفتم شأن و جایگاه نمایندگی را خیلی بالاتر از این می‌دانم و افتخارم این است که در طول دوران نمایندگی به هیچ کارخانه‌دار و خیری حتی برای کار مسجد رو نزدم.

در مدت نمایندگی از هیچ کس پولی نگرفتم

وی با بیان اینکه برخی نمایندگان در دوره‌های گذشته کاری را برای افراد انجام می‌دادند و از آن‌ها می‌خواستند که به افراد نیازمند کمک کنند، گفت: افتخارم این است که در مدت نمایندگی از هیچ کس پولی نگرفتم و حساب و کتاب و دفتر مالی و هزینه‌های من کاملا مشخص است که نهادهای نظارتی هم می‌توانند حسابم را کاملا بررسی کنند.

نماینده مردم شیراز در مجلس تاکید کرد: همواره تلاش کرده‌ام که در رفت‌وآمدها مردمی بودن را حفظ کنم و طوری عمل کنم که شائبه‌های کمک دریافت کردن از کسی یا کمک کردن به کسی متوجه من نشود.

قادری درمورد نحوه توزیع اعتبار ماده 180 توضیح داد: ماده 180 را برای توازن منطقه‌ای وضع کردند که براساس آن به مناطق محروم‌تر مبالغ بیشتر و به مناطق برخوردار مبالغ کمتری تخصیص می‌یافت و نحوه توزیع آن در اختیار نمایندگان قرار داشت که این کار غلطی بود و مجلس هم با آن مخالف کرد و گفتیم توزیع اعتبارات، کار نماینده نیست.

در مدت نمایندگی از هیچ کس پولی نگرفتم/ تاسیس دو شرکت مهم در شیراز/ حمایت از سرمایه گذار در فارس فقط یک ادعاست

پول شورای شهر را به کتابخانه میرزای شیرازی دادم

وی یادآور شد: در زمان شورای دوم شهر شیراز هم گفتند هرکدام از اعضای شورا اختیار دارد که تا 5میلیون تومان را به هرنحوی بین مراجعین توزیع کند اما من مخالف بودم و گفتم با 5میلیون تومان به اندازه 5میلیارد تومان تعهد ایجاد می‌کنید و من استفاده نکردم و روز آخر نامه‌ای به کتابخانه میرزای شیرازی دانشگاه شیراز دادم که این 5 میلیون تومان را به آنجا اختصاص دهند.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه سال گذشته اختیار توزیع 8میلیارد تومان اعتبار برعهده نمایندگان بود، گفت: بدون اینکه پروژه خاصی را تعریف کنم این مبلغ را در اختیار ادارات و نهادهای مختلف قرار دادم ازجمله یک میلیارد تومان را برای راه‌های روستایی به اداره راه وشهرسازی دادم، حدود 3میلیارد تومان برای آبرسانی روستایی، 500میلیون تومان به حوزه‌های علمیه، 500میلیون تومان به مساجد، 800میلیون تومان به بهداشت، 500میلیون تومان را برای ورزش جوانان روستایی و همچنین مبالغی را برای مدارس و اسکان عشایر اختصاص دادم البته دستگاه‌هایی که اقدام کردند 50درصد مبالغ را به آن‌ها تخصیص دادند.

حقوق نمایندگان مجلس بین دو تا سه میلیون تومان است/ از مجلس حقوق نمی گیرم

قادری حقوق نمایندگان مجلس را بین دو تا سه میلیون تومان اعلام و اظهار کرد: من از دانشگاه حقوق می‌گیرم چرا که حقوق هیئت علمی حدود یک‌ونیم برابر مجلس است. همچنین برخی نمایندگان از شرکت نفت و یا برخی که قاضی بوده‌اند از دادگستری حقوق دریافت می‌کنند.

وی ابوالمشاغل بودن برخی نمایندگان را معضل دانست و افزود: اگر نماینده مجلس بخواهد کار کند شبانه‌روز جای کار دارد اما اگر کسی بخواهد فقط عنوان نمایندگی را یدک بکشد، ممکن است در طول شبانه‌روز حتی یک ساعت هم کار نداشته باشد که متاسفانه برخی نمایندگان سعی می‌کنند با عناوین گوناگون در جاهای مختلفی حضور داشته باشند که این کار پسندیده و جالبی نیست.

در مدت نمایندگی از هیچ کس پولی نگرفتم/ تاسیس دو شرکت مهم در شیراز/ حمایت از سرمایه گذار در فارس فقط یک ادعاست

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به پختگی و هنر برخی نمایندگان صاحب تجربه در مجلس اشاره و اظهار کرد: من در اوایل کار نمایندگی مجلس بدون هماهنگی با مرکز پژوهش‌ها و وزارتخانه‌ها طرح ارائه می‌دادم که ممکن بود اعضای کمیسیون با آن مخالفت کنند سپس متوجه شدم که مسیرم اشتباه است و اکنون سعی می‌کنم امضای طرح را از اعضای اصلی کمیسیون بگیریم و اگر سوالی دارند پاسخ دهم و ابهاماتشان را برطرف کنم؛ همچنین قبل از ارائه طرح نظر مرکز پژوهش‌ها و نماینده وزارتخانه را می‌گیرم و ایرادات را رفع می‌کنم تا طرح تایید شود.

به زودی خرید تضمینی آب خلیج فارس از سرمایه‌گذار آگهی می‌شود

قادری در بخش دیگری از این گفتگو با اعلام اینکه انتقال آب خلیج فارس به استان در سه محور پیگیری می‌شود، گفت: در کرمان مجموعه توانمند اقتصادی مانند گل‌گهر برای انتقال آب دریا اقدام کرده است اما در فارس چنین سرمایه‌گذار عمده‌ای نداشتیم و پیگیر هستیم که در محورهای مهر-لامرد- خنج و محور لار و گراش و محور شرق استان مانند فسا و داراب آب دریا را انتقال دهیم و طبق آخرین جلسه که با حضور معاون عمرانی استانداری برگزار شد مقرر گشت که چون انتقال آب سد هایقر از طریق سامانه انتقال هزینه‌بر است پس بهترین گزینه انتقال آب از خلیج فارس می باشد که به زودی خرید تضمینی آب از سرمایه‌گذار آگهی می‌شود ضمن اینکه بحث شیرین کردن آب و تامین آب مورد نیاز کارخانه آلومینیوم و نیروگاه نیز پیگیری می‌شود.

وی درخصوص راه‌اندازی شرکت هواپیمایی بومی استان فارس توضیح داد: در دور گذشته شرکت اصفهانی اروند که در خوزستان فعال و بخشی از سهامشان مربوط به خانواده هاشمی بود، می‌خواستند جدا از خانواده هاشمی در این خصوص اقداماتی انجام دهند که نمی‌توانستند این کار را کنند. در استان هم مجموعه آسمان خیلی توانمند بود که چون اتهاماتی نصیب من شد این کار را دنبال نکردیم و منتفی شد.

شرکت هواپیمایی سپهران در فارس تاسیس می شود

این مقام مسئول ادامه داد: در دور جدید قرار شد مجموعه‌های بومی استان از جمله سازمان همیاری شهرداری و اصناف درصدی از سهام شرکت هواپیمایی بومی استان فارس را بپذیرند که مقدمات کار هم انجام شد و شرکت ثبت شده است اما این مجمع توان مالی ندارد و تنها ساختاری را ایجاد کردند اما سرمایه‌گذاری شیرازی متقبل شد که مستقل از مجموعه ذکر شده شرکت هواپیمایی سپهران را تاسیس کند که اکنون یک فروند هواپیمای این شرکت در فرودگاه شهید دستغیب شیراز مستقر است و قرار است حدود 9فروند هواپیما به تدریج وارد باند فرودگاه شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس به موضوع معدن‌خواری در فارس اشاره و اظهار کرد: در مملکت باب شده بود که تحت عنوان شرکت در مزایده، افرادی که تمکن مالی برای بهره‌برداری از معادن نداشتند، معادن را می‌گرفتند و ثبت می‌کردند سپس به دنبال شرکت‌های با تمکن مالی می‌رفتند تا امتیاز بهره‌برداری را واگذار کنند و از این طریق پول‌های کلان به جیب بزنند که نمونه‌های آن را در معدن بهرام گور و معادن دولومیت مشاهده کردیم. در معدن نیکل بوانات هم به دلیل اینکه پروسه خلع ید طولانی می‌شد، سرمایه‌گذار جدید مبلغی را به کسانی که قبلا معدن را ثبت کرده بودند، پرداخت و کار بهره‌برداری از آن را آغاز کرد.

قادری با بیان اینکه افرادی در برخی شهرستان‌ها به دلیل ارتباط با مجموعه‌های صنعتی و معدنی استان و از طریق رانت اطلاعاتی معادن را ثبت و ضبط می‌کنند، تصریح کرد: در مجلس تلاش کردیم شرایط واگذاری معدن به‌گونه‌ای باشد که اگر سرمایه‌گذار ظرف مدت دو تا سه سال از معدن بهره‌برداری نکرد لغو مجوز شود و آن را به سرمایه‌گذار دیگری واگذار کنند تا کسی نتواند از معادن برای ایجاد رانت استفاده کند.

در مدت نمایندگی از هیچ کس پولی نگرفتم/ تاسیس دو شرکت مهم در شیراز/ حمایت از سرمایه گذار در فارس فقط یک ادعاست

گفتند هر وقت فرودگاه امام منطقه آزاد شد شما هم درخواست بدهید

وی با بیان اینکه به دنبال این بودیم که شهرک صنعتی به منطقه ویژه اقتصادی ملحق شود تا منطقه ویژه بزرگ‌تر گردد، گفت: اما طرح و ایده مناسب‌تر دیگری مطرح شد که منطقه ویژه اقتصادی به منطقه آزاد تحاری تبدیل شود و در تهران طی جلساتی که با دبیرخانه مناطق آزاد داشتیم این طرح را مطرح کردیم که آن‌ها گفتند تاکنون تمام مناطق آزاد تجاری در حاشیه مرزها بوده و تنها مجوزی که برای منطقه آزاد در داخل کشور صادر کرده‌ایم برای فرودگاه امام است که هنوز اجرایی نشده و اگر اجرایی شد سپس شما طرح خود را دنبال کنید.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی به تشریح ایده وزارت روستایی پرداخت و توضیح داد: در گذشته رسیدگی به امور روستاها برعهده جهاد سازندگی بود و از وقتی که جهاد سازندگی به جهاد کشاورزی تبدیل شد، فعالیت‌ها بر بخش کشاورزی متمرکز و روستاها رها شد بنابراین ضرورت داشت که ساختاری برای تولی‌گری روستاها ایجاد و آن‌را به یکی از وزارتخانه‌های موجود واگذار کنیم یا وزارتخانه‌ای را ایجاد کنیم که من این ایده را رسانه‌ای کردم تا بازخوردها را ببینم و پس از انعکاس نقاط ضعف و قوت اگر صلاح بود آن را دنبال کن اما بازخورد مثبتی نداشت.

قادری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه براساس اعلام مرکز پژوهش‌ها فضای کسب و کار استان فارس با بهبود مواجه بوده است، گفت: دقیقا اطلاع ندارم اما قبلا در فضای کسب و کار از آخر رتبه 4یا 5 را داشتیم و رتبه ما 24 بود که شاید 4 پله رشد کرده و از نظر میزان رشد و بهبود فضا رتبه اول را کسب کرده‌ایم اما حقیقت امر این است که سرمایه‌گذارانی که قبلا در استان‌های دیگر سرمایه‌گذاری کرده‌اند، می‌گویند در فارس با مشکلات زیادی مواجه شده اند بنابراین تلاش می‌کنیم که مشکلات اداری که فضای سرمایه‌گذاری را سخت کرده را کاهش دهیم.

وی با بیان اینکه پیگیری‌های زیادی در زمینه احداث هتل‌ها داشته‌ایم، تصریح کرد: پروژه‌های حوزه گردشگری را از طریق اداره کل میراث فرهنگی، شهرداری و استانداری دنبال کردیم و پیگیری‌ها فقط مختص به شیراز نیست.

نماینده مردم شیراز به تلاش خود برای رفع مشکل صنایع تمام شهرستان‌های فارس اشاره و اظهار کرد: هیچکدام از شرکت‌های بومی فارس به تنهایی نمی‌توانستند برای پالایشگاه شیراز با یک‌ میلیارد و 800میلیون تومان اعتبار سرمایه گذاری کنند و باید در قالب کنسرسیوم این کار انجام می‌شد.

قادری با بیان اینکه پلی‌اتلین تولید شده در پتروشیمی‌های فسا، داراب، جهرم و استهبان می‌تواند ماده اولیه بسیاری از واحدهای کوچک باشد که با سرمایه‌گذاری یک میلیارد تومانی امکان احداث آن‌ها وجود دارد، گفت: با راه‌اندازی کارخانه آلومینیوم‌سازی ده‌ها صنعت وابسته به آلومینیوم می‌تواند ایجاد شود.

تاسیس شرکت کاغذ زاگرس در شیراز

وی از تاسیس شرکت کاغذ زاگرس در شیراز با سرمایه‌گذاری کمتر از 200میلیارد تومان خبر داد و اظهار امیدواری کرد که این شرکت که پیشرفت 85درصدی دارد تا پایان سال جاری به بهره‌برداری برسد.

عملکرد فارس در جذب سرمایه گذار خارجی ضعیف است

نماینده مردم شیراز در مجلس درخصوص جایگاه فارس در جذب سرمایه‌گذاری خارجی تصریح کرد: معتقدم فارس در جذب سرمایه‌گذار خارجی خیلی ضعیف‌تر از آذربایجان شرقی عمل کرده است چراکه آذربایجان شرقی زمینه جذب همه سرمایه‌گذاران ترک که در آلمان، ترکیه و سایر کشورها زندگی می‌کردند را فراهم کرده و در این زمینه سرمایه‌گذاری خوبی انجام شده است اما در فارس از ظرفیت کشورهای جنوبی خلیج فارس خیلی استفاده نکردیم.

قادری با بیان اینکه شهرهای لار، گراش، خنج و اوز ظرفیت سرمایه‌گذاری خوبی دارند، گفت: متاسفانه تاکنون ارتباطات لازم با سرمایه‌گذاران کشورهای حاشیه خلیج فارس برقرار نشده و در شهرستان‌های جنوبی سرمایه‌گذاری کلانی انجام نشده است.

چرا منطقه ویژه سلامت را به منطقه ویژه اقتصادی داده اند؟

وی ضمن ابراز نارضایتی از عدم موفقیت مسئولین استان فارس در جذب سرمایه‌گذاران خارجی گفت: در برخی حوزه‌ها به راحتی می‌توان سرمایه‌گذار را جذب کرد مثلا در بخش بهداشت و درمان ما راه را باز نکردیم؛ درست است که منطقه ویژه سلامت تشکیل دادیم ولی آن‌را به منطقه ویژه اقتصادی و شرکت‌هایی که توان مالی ندارند، واگذار کردیم که تاکنون نتوانسته‌اند زیرساخت‌ها را ایجاد کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه دولت در جاهایی که متعلق به بخش غیردولتی است برای فراهم کردن زیرساخت‌ها کمک نمی‌کند، اظهار کرد: کسانی که متولی منطقه ویژه اقتصادی هستند توان مالی تامین زیرساخت‌ها از جمله آب، برق و گاز را ندارند و در این زمینه نتوانسته‌اند سرمایه‌گذار هم جذب کنند.

قادری با اشاره به اینکه پارک علم و فناوری اصفهان سرمایه زیادی از مردم جذب کرده است، گفت: متاسفانه در فارس در بحث جذب سرمایه به خوبی کار نشده و هرچه تذکر می‌دهیم به جایی نمی‌رسد.

نماینده مردم شیراز در مجلس شورای اسلامی توصیه کرد که با توجه به گستردگی استان فارس و داشتن 29شهرستان و 18نماینده استاندار مشاورینی را تعیین کند که بحث جذب سرمایه‌گذار به ویژه از حوزه خلیج فارس را با جدیت دنبال کنند.

حمایت از سرمایه گذار هتل ساز فقط ادعاست

قادری ضمن انتقاد از اینکه طرح‌های اقتصادی و بسته‌های سرمایه‌گذاری فراهم نمی‌شود، گفت: در بحث هتل‌سازی ادعا داریم که از سرمایه‌گذار حمایت می‌کنیم درحالی که هیچ زمینی را برای این منظور اختصاص نداده‌ایم.

وی با تاکید بر اینکه دستگاه‌های مختلف باید پروژه‌های سرمایه‌گذاری مختلفی را آماده کنند و ارائه دهند، اظهار کرد: مطمئن باشید هر پروژه‌ای که آماده و اعلام آگهی شود، سرمایه‌گذار آن پیدا می‌شود البته باید مرتب پروژه عرضه شود که این مقدار سرمایه نیاز دارد و این تضمین‌ها را می‌دهیم.

این کارشناس مسائل اقتصادی تاکید کرد: باید صدها پروژه‌ سرمایه‌گذاری مختلف اراده دهیم تا بتوان سرمایه‌گذاران با سلایق مختلف را جذب کرد.

به اعتقاد وی پروژه جاده شیراز به صدرا از طریق جوادیه یک پروژه سرمایه‌گذاری سودآور است که متاسفانه هنوز بسته آن برای ارائه به سرمایه‌گذاران آماده نشده است.

نماینده مردم شیراز در مجلس اعلام کرد که مجموعه هتل اسپیناس برای سرمایه‌گذاری اطراف دروازه قرآن اعلام آمادگی کرده است اما هنوز مساله زمین آن حل نشده است.

قادری در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه کارگران مدعی هستند که شما نماینده کارفرمایان هستید، گفت: من اهل ظاهرفریبی و بحث‌های اینچنینی نیستم و معتقدم باید اشتغال ایجاد شود در عین حال که منافع کارگر هم باید تامین گردد و به قشری که بیکار است و دستش به هیچ جا بند نیست باید کمک کرد.

وی با بیان اینکه در تامین منافع کارگران گام‌های بسیاری برداشته‌ام، اظهار کرد: طرح اصلاح قانون بیمه کارگران ساختمانی که اخیرا منابع آن اضافه شد را من پیشنهاد دادم؛ بیشترین پیگیری برای بیمارستان تامین اجتماعی را داشتم و از مسئولین سوال کنید که جه کسی برای تجهیز بیمارستان شیراز بیشترین تلاش را کرد؛ مگر این‌ اقدامات دفاع از حقوق کارگران نیست؟!

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تاکید بر ایجاد رونق اقتصادی تصریح کرد: با رونق اقتصادی هم کارگر و هم کارفرما نفع می‌برند؛ ما نمی‌خواهیم کارفرما به‌گونه‌ای تحت فشار قرار بگیرد که در کوتاه مدت منافع کارگر تامین اما کارخانه تعطیل شود که در این صورت بیشترین ضرر را کارگر کرده است.

قادری فراهم کردن فرصت‌های شغلی را تضمینی برای کارگران دانست و گفت: نگاه ما همه‌جانبه است و در طرح تولید ملی هم از نماینده کارگران، نماینده کارفرمایان و نماینده دولت خواستیم که حضور داشته باشند تا تصمیم همه‌جانبه‌ای گرفته شود.

از قوه قضائیه خواسته ایم اسامی پول گیرنده ها از رحیمی را منتشر کند

وی درخصوص شائبه گرفتن پول از محمدرضا رحیمی گفت: نامه‌ای تهیه و تقدیم قوه قضائیه کردیم دال بر اینکه اگر پولی گرفته شده که تام‌الاختیار هستید اسامی را اعلام کنید اما اگر پولی گرفته نشده باید با سایتی که اسامی را منتشر کرده برخورد شود.

نماینده مردم شیراز در مجلس با بیان اینکه رحیمی به برخی نمایندگان دور هفتم که در دور هشتم کاندیدا شده بودند پول داده است، گفت: من که در دور هشتم به مجلس وارد شدم و آن موقع شناخت و ارتباطی با رحیمی نداشتم.


نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
حسين
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
سلام
ماهيت جانبداري كردن اين سايت از نماينده اي خاص براي همه كس مشخص ميباشد .آقاي قادري هم بايد دلش را به اين نظر سنجي هاي خوش نكند به عمل كار برايد/به سخن راني نيست .بهتراست عمل كرد خودرا توضيح دهد.واز گوشه وكنايه زدن به نمايندگان پاك ومخلص خوداري كند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
هزنه انتخابات مهندس ذوالانوار از شما خیلی کمتر بود
امیدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
جناب آقای دکتر قادری آیا جنابعالی و دیگر نمایندگان استان پهناور فارس تا کنون در خصوص مذاکرات هسته ای و در دفاع از منویات رهبری در خصوص مذاکرات، به تیم مذاکره کننده حتی یک تذکر هم داده اید جنابعالی و سایر نمایندگان فارس آیا در خصوص این مذاکرات مهم که به عزت ایران اسلامی ربط دارد هیچ مسئولیتی ندارید.تا کی رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه ای باید کم کاری شما نمایندگان را در خصوص مذاکرات هسته ای به دوش بکشند.آیا شماها به مجلس رفته اید که موضوعاتی همچون آسفالت کوچه های حوزه های انتخابی خودتان را پی گیری نمایید.والله قسم فردای قیامت جواب رسول خدا صلی الله علیه وآله و امام شهدا و شهیدان انقلاب را چه خواهید داد.والله قسم امام و مولایمان امام خامنه ای وقتی فریاد می زنند این عمار؟؟منظور معظم له مردم عادی نیست منظورشان سیاسیون،علما،نمایندگان مجلس می باشد فلذا در این روزهای حساس تاریخ انقلاب اسلامی جنابعالی و سایر نمایندگان استان فارس به عنوان بازوان قدرتمند رهبر انقلاب در مقابل عناصر خود فروخته و غرب باوران تسلیم در برابر استکبار قد علم کنید و به این همه خمودگی در مجلس پایان دهید یعنی جنابعالی و سایر نمایندگان فارس هنوز متوجه نشده اید حضرت آقا در خصوص مذاکرات با سران کفر و الحاد دغدغه های اساسی دارند.به هل من ناصر ولایت لبیک بگویید از چه می ترسید والله قسم در مقابل نعره های مصنوعی دشَمنان خارجی و زوزه های مرعوبین داخلی بشورید .والله قسم در دفاع از آرمانهای انقلاب اسلامی و ولایت بپا خیزید و طرحی نو در اندازید.
استاد دانشگاه شیراز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
من از دانشگاه حقوق می‌گیرم چرا که حقوق هیئت علمی حدود یک‌ونیم برابر مجلس است.!!! وقتی ایشان در دانشگاه فعالیتی ندارد چرا باید از دانشگاه حقوق بگیرند؟؟؟!!!