کد خبر: ۶۹۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۰:۳۷ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴

تقدیر هیئت فوتبال فارس از تیم های برتر استان

رییس هیأت فوتبال فارس اظهارداشت: طی آیینی از تیم های برتر فوتبال و فوتسال در رقابت های مختلف تقدیر شد.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه غلامعلی هنرپیشه گفت: در رقابت های فوتبال و در لیگ برتر بزرگسالان تیم پارسه شیراز قهرمان شد و تیم های امیر کبیر نورآباد و عقاب شیراز در رده های دوم و سوم جای گرفتند.
وی افزود: در مسابقات دسته اول امید، ماهان فسا قهرمان شد و در لیگ برتر جوانان تیم های شهرداری نور آباد، وصال شیراز و امید قائمیه به ترتیب در رده های اول تا سوم قرار گرفتند.
رییس هیأت فوتبال فارس ادامه داد: در لیگ برتر نوجوانان هلال احمر گراش بر سکوی قهرمانی ایستاد، وصال شیراز نایب قهرمان شد و پیام شیراز نیز در رده سوم ایستاد و همچنین در رده نونهالان نیز مدرسه فوتبال افشین پیروانی صاحب عنوان قهرمانی شد.
هنرپیشه در خصوص رقابت های فوتسال نیز اظهار داشت: درمسابقات لیگ برتر فوتسال بزرگسالان پارسیان فسا و شهرداری مرودشت اول و دوم شدند و در رقابت های لیگ برتر امید نیز تیم شهیدان عباس نژاد اقلید قهرمان شد و لبنیات ارژن شیراز و شهید عالیشوندی فراشبند در رده های دوم و سوم ایستادند.
وی گفت: در رقابت های فوتسال رده جوانان تیم های غدیر اقلید، علم و ادب فیروزآباد و وحدت داراب به مقام های اول تا سوم دست یافتند و در رده نوجوانان تیم های غدیر فسا، نام آوران زرقان و شهید امینی اقلید صاحب عناوین اول تا سوم شدند.
همچنین از علی دلفی به عنوان آقای گل مسابقات فوتبال لیگ برتر بزرگسالان استان تجلیل به عمل آمد.

تقدیر هیئت فوتبال فارس از تیم های برتر استان

تقدیر هیئت فوتبال فارس از تیم های برتر استان

نظرات بینندگان