کد خبر: ۶۹۳۵۳
تاریخ انتشار: ۱۲:۲۳ - ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۴

فعالیت متروی شیراز 12 ساعته می شود

مدیرعامل سازمان قطار شهری شیراز از افزایش ساعات فعالیت متروی شیراز از پنج ساعت به ۱۲ ساعت خبرداد.
به گزارش شیرازه، اسدالله حاجی زمانی در گفت‌ و گو با تسنیم، با اشاره به افزایش ساعات فعالیت متروی شیراز اظهار داشت: در حال حاضر فعالیت متروی شیراز در روز پنج ساعت است که در ماه‌های آینده به هشت ساعت افزایش می‌یابد.

وی بیان کرد: با برنامه‌ریزی‌‌های صورت گرفته و تلاش پرسنل قطارشهری شیراز با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید از ابتدای مهرماه امسال نیز فعالیت متروی شیراز از 8 ساعت به 12 ساعت در روز  افزایش می‌یابد.

حاجی زمانی با بیان اینکه در حال حاضر شهروندان شیراز می‌توانند همه روزه به‌جز روزهای تعطیل از ساعت 10 تا 15 از خدمات مترو  استفاده کنند گفت: در حال حاضر ساعت حرکت قطار شهری شیراز دارای نظم خاص است و مسیر 10.5 کیلومتری را 20 تا 22 دقیقه در شش ایستگاه طی می‌کند.

مدیرعامل قطار شهری شیراز با اشاره به افزوده شدن ایستگاه شاهد به مجموعه ایستگاه‌های درحال بهره‌برداری متروی شیراز در فاز یک از خط یک خاطرنشان کرد: در حال حاضر ایستگاه‌های فعال شامل  ایستگاه احسان واقع در میدان احسان، ایستگاه شریعتی واقع در بلوار معالی آباد، ایستگاه میرزای شیرازی، ایستگاه شاهد، ایستگاه قصردشت واقع در ابتدای کوچه گلخون و در نهایت ایستگاه نمازی واقع در میدان نمازی است.

نظرات بینندگان