کد خبر: ۶۹۳۹۰
تاریخ انتشار: ۰۹:۲۱ - ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
وزیر کشور:

فعلا هیچ استانداری جابجا نمی شود/ لیست افراد متخلف در حادثه شیراز را به قوه قضائیه دادیم

وزیر کشور با بیان اینکه ما باید تلاش کنیم بی‌طرفی خود را در جریان برگزاری انتخابات حفظ کنیم، گفت: رقابت‌های انتخاباتی از الان آغاز شده است.
به گزارش شیرازه، عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور امروز (دوشنبه)‌ در حاشیه نخستین همایش سراسری استانداران در وزارت کشور در جمع خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ داد. او در پاسخ به سوالی در خصوص اظهارات اخیر حسام‌الدین آشنا مشاور فرهنگی رئیس جمهور مبنی بر تغییرات گسترده استانداران، گفته است: ایشان قطعا نظر شخصی خود را گفته‌اند و حتی با مصاحبه‌ای که با روزنامه داشتند اعلام کردند که تحلیلشان را از این مطلب گفته‌اند.

وی اعلام کرده است: به هر حال جابجایی مدیران یک امر جاری بوده و هست اما شخص رئیس جمهور و بنده اگر احساس کنیم که در این زمینه نیاز به تغییر است متناسب با شاخص‌ها کار تغییر صورت می‌گیرد و این یک امر جاری است، اما اکنون که در خدمت شما هستم بحث خاصی در این خصوص مبنی بر تغییر و تحولات در استانداری‌ها مطرح نیست.

به نوشته خبرگزاری ها وزیر کشور همچنین درباره حادثه شیراز و نتیجه بررسی‌ها درباره عوامل متعرض شده به علی مطهری به گفته است: ما تمامی ابعاد این موضوع را بررسی کردیم، دستگاه‌های قاصر نیز شناسایی شدند و همه آنها با لیست مشخصات و مدارک خدمت رئیس جمهور ارائه شد و ایشان نیز آن را به قوه قضائیه ارجاع دادند و در دستور کار این قوه قرار گرفته و پس از صدور حکم ما نیز دستگاه‌ها و عوامل مقصر را معرفی خواهیم کرد.
نظرات بینندگان