کد خبر: ۶۹۵۳۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۴:۰۴ - ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴

متهم اختلاس 300 میلیاردی دستگیر شد

متهم اختلاس 300 میلیاردی یکی از بانک­های شهرستان قروه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کردستان دستگیر و روانه زندان شد.
به گزارش شیرازه، متهم اختلاس 300 میلیاردی یکی از بانک­های شهرستان قروه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کردستان دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران،متهم اختلاس 300 میلیاردی یکی از بانک­های شهرستان قروه توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کردستان دستگیر و روانه زندان شد.

اختلاس کننده که به خارج از کشور متواری شده بود با سلسله اقدامات گسترده اطلاعاتی عملیاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در خارج از کشور دستگیر و به داخل کشور منتقل گردید.

بر اساس این گزارش؛ متهم با اقدامات متقلبانه و برداشت از حساب سرفصل بستانکاران موقت (اتاق پایاپای) در تاریخ 29/5/92 پس از اختلاس مبلغ 300 میلیارد ریال با تهیه اسناد و مدارک جعلی به برخی از کشورهای اروپایی، آمریکایی و آسیایی تردد می­نمود که با تلاش و رد گیری اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان(عج) در دام قانون افتاد.

شایان ذکر است؛ بعد از 7 ماه از اختلاس مذکور اقدام مشابهی در شهرستان بانه به وقوع پیوست که همه­ عوامل اختلاس پس از شناسایی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
خیاط نودان
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
درود بر سربازان گمنام امام زمان (عج) که افتخار نظام مقدس و ملت شریف ایران هستند
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
امیدمان فقط به شماها هست
وگرنه نیروی انتظامی ...