کد خبر: ۶۹۶۳۷
تاریخ انتشار: ۰۷:۱۸ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴

موسپیدان مطرح فوتبال فارس پا به توپ شدند+ تصاویر

پیشکسوتان مطرح فوتبال شیراز در یک دیدار دوستانه به مصاف تیم منتخب پیشکسوتان جزیره هرمز رفتند.
به گزارش سرویس ورزشی شیرازه به همت سازمان بسیج ورزشکاران فارس دیدار دوستانه ای بین تیم های منتخب پیشکسوتان شیراز و منتخب پیشکسوتان هرمزگان در ورزشگاه حافظیه و با حضور مسئولین، پیشکسوتان و موسپیدان مطرح فوتبال شیراز برگزار گردید. در واقع محفلی فراهم شده بود که در یک عصر دل انگیز بهاری بزرگان فوتبال شیراز گردهم آیند و ضمن تجدید خاطرات پر افتخار گذشته، سخن از دوستی و وحدت در فوتبال شیراز گویند، موسپیدانی که به گواه تاریخ آبرو و اعتبار فوتبال شیراز هستند و چه خوب است که این گونه محافل به صورت مستمر توسط بسیج ورزشکاران و هیئت فوتبال فارس انجام شود تا ضمن تجلیل و ارج نهادن به مقام بزرگان و پیشکسوتان فوتبال، فرصتی فراهم شود تا پیشکسوتان در یک فضای معنوی و صمیمانه مانند گذشته دوشادوش یکدیگر به رقابت و رفاقت بپردازند. دو تیم با رعایت اصول اخلاقی و منش پهلوانی در این دیدار حاضر شدند.
در تیم منتخب پیشکسوتان شیراز موسپیدان مطرحی همچون خلیل صالحی، محمد عباسی، عباس زارع مهذبیه، اصغر اکبری، علی کلانتری، داریوش صبوری، جواد ستایش زاده، جواد زارع مهذبیه، محمد ناظم الشریعه، مجید نجفی و مهدی جعفری، حسن رستمی، مهرداد شکاری، حمید فرهنگیان، کاووس کرمی، ابراهیم طاهریان و حسن ردگا بازی کردند.
این دیدار دوستانه در نهایت با پیروزی دو بر یک تیم منتخب پیشکسوتان هرمزگان به پایان رسید.
سرهنگ رسول فلاح رئیس بسیج ورزشکاران فارس، فرزاد هنرپیشه رئیس هیئت فوتبال استان فارس، کاووس عباسی رئیس هیئت فوتبال شیراز و سرهنگ جعفر جعفری مدیر عامل اسبق فجرسپاسی از میهمانان ویژه این دیدار بودند.
این مسابقه دوستانه در راستای وحدت و همدلی میان مردم و ورزشکاران و در سایه تلاش و همت سازمان بسیج ورزشکاران فارس و همکاری هیئت فوتبال استان فارس و باشگاه های فرهنگی ورزشی کارا و حافظ شیراز در فضایی معنوی و دوستانه برگزار گردید.

عکس: موسپیدان مطرح فوتبال فارس پا به توپ شدند
 

عکس: موسپیدان مطرح فوتبال فارس پا به توپ شدند

عکس: موسپیدان مطرح فوتبال فارس پا به توپ شدند

عکس: موسپیدان مطرح فوتبال فارس پا به توپ شدند

عکس: موسپیدان مطرح فوتبال فارس پا به توپ شدند
نظرات بینندگان