کد خبر: ۶۹۶۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۳ - ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۴
سه مدیر فارس از قطار تدبیر و امید پیاده شدند

مدیرکل فرودگاه‌های فارس هم تغییر کرد

رضا بدیعی فرد طی حکمی به مدت 2 سال مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس شد. سیدی، مدیر کل سابق به فرودگاه امام خمینی(ره) رفت.
سه مدیر فارس از قطار تدبیر و امید پیاده شدند

به گزارش شیرازه؛ مدیر کل فرودگاه های استان فارس منصوب شد. با ابلاغ رییس هیات مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاه‌های کشور، رضا بدیعی فرد به مدت 2 سال به عنوان مدیر کل فرودگاه‌های استان فارس منصوب شد. همچنین حمید رضا سیدی، مدیر کل سابق فرودگاه‌های فارس، عضو هیات مدیره و معاون عملیات فرودگاهی و و هوانوردی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) گردید. گفتنی است حمید رضا سیدی از سال 89 به عنوان مدیر کل فرودگاهی فارس در این استان مشغول به فعالیت شد که از جمله اقدامات موثر وی می‌توان به اجرای طرح توسعه فرودگاه شیراز و افزایش دو و نیم برابری وسعت ترمینال داخلی این فرودگاه، همچنین افزایش تعداد پرواز های فرودگاه بین المللی شیراز روزانه از 70 پرواز به یکصد پرواز و... اشاره کرد.

رضا بدیعی فرد که پبش از این به مدت دو و نیم سال مدیریت کلی فرودگاه‌های استان هرمزگان را برعهده داشت، هم اکنون سکان هدایت فرودگاه‌های استان فارس را بر عهده گرفته است. وی که سابقه فعالیتش در شرکت فرودگاه ها به 23 سال می‌رسد و تخصص اصلی‌اش مراقبت پرواز و کارشناس ترافیک هوایی است.

وی در گفت‌وگو با خبرجنوب اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های مناسب، پیگیری لازم برای اجرای مناسب طرح‌های توسعه فرودگاهی با تاکید بر ساخت ترمینال بین‌المللی فرودگاه شیراز، استقرار تیم مدیریت ایمنی و نظام ارزیابی عملکرد و بهبود فرآیند مستند سازی در فرودگاه‌ها و واحدهای ستادی تابعه، همچنین ارتقای کمی و کیفی سطح خدمات فرودگاهی و هوانوردی و تعامل لازم با فرودگاه‌های رقیب در منطقه و هماهنگی موثر با شرکت های هواپیمایی نیروی انتظامی و دیگر نهادهای عامل در خدمات فرودگاهی را از جمله اولویت‌ها و برنامه‌های کاری‌اش عنوان کرد.

این درحالی است طی چند روز اخیر فرماندار سپیدان و فرماندار جهرم نیز از قطار تدبیر و امید پیاده شدند.

نظرات بینندگان