کد خبر: ۶۹۷۰۹
تاریخ انتشار: ۰۹:۴۰ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴

عضو شورای شهر شیراز: پاک فطرت در انتخابات مجلس کاندید نمی شود/ رئیس شورا: کاش شهردار در جلسه حضور داشت!

یک عضو شورای شهر اعلام کرد که شهردار شیراز به‌هیچ عنوان قصد حضور در انتخابات مجلس دهم را ندارد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، رئیس شورای اسلامی شهر شیراز گفت: خون‌های بسیاری داده شد تا انقلاب آثار خود را در جهان نشان دهد و حیف است که با بداخلاقی‌های سیاسی، جمهوری اسلامی به اهداف خود نرسد یا اینکه برخی از مسئولان در دام سوءاستفاده بیفتند و خواسته یا ناخواسته به دشمن لبخند بزنند.

غلام‌مهدی حقدل در نود و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: برخی رعایت بیت‌المال را نمی‌کنند و زمین‌خواری، کوه‌خواری و دریا‌خواری در حال بلعیدن اموال عمومی است البته این موارد در شیراز کم است اما در جمهوری اسلامی وجود مقدار کم اعمال ناپسند هم زیاد است چرا که شهدا و مردم هیچ کم نگذاشتند و دستگاه‌های نظارتی باید مقابل این بد‌اخلاقی‌ها بایستند.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز جایگزین شدن شایسته‌سالاری با سیاسی‌کاری را تضییع خون شهدا و انحراف از آرمان‌های انقلاب عنوان و تصریح کرد: اینکه یک فرد بخواهد بد‌اخلاقی سیاسی پیشه کرده، عده‌ای را طرد کند و به سبب سلایق سیاسی، کشور را از خدمات افراد متخصص محروم کند در بلند‌مدت ضربات بزرگی به کشور وارد خواهد کرد.

در ادامه جلسه شورای شهر رئیس کمیسیون عمران شورا از کلنگ‌زنی پروژه‌های تقاطع هفت تن دلگشا، تقاطع جام جم، تقاطع جوادیه و پروژه پارک دلتای نهر اعظم در روز سه‌شنبه، ۲۹ اردیبهشت خبر داد.

رضا محمدیان اعلام کرد: چپگرد تقاطع هفت تن- دلگشا به طول ۴۲۱ متر برای تکمیل این تقاطع از سمت بلوار سلمان فارسی به سمت بلوار هفت‌تن گلنگ‌زنی می‌شود.

وی افزود: تقاطع سه‌سطحی جام جم برای تکمیل رینگ دور شهر و ورودی پروژه کوهسار مهدی که ترافیک شرق به غرب را تکمیل می‌کند نیز کلنگ‌زنی خواهد شد.

محمدیان با بیان اینکه پروژه تقاطع جوادیه محل اتصال کمربندی و پروژه کوهسار مهدی برای تکمیل رینگ شرق و غرب و اتصال به بزرگراه آرین است و کلنگ‌زنی می‌شود، اظهار کرد: فاز نخست پروژه پارک دلتای نهر اعظم به مساحت ۱۴ هکتار افتتاح می‌شود که بخش اعظم آن فضای سبز بوده و مواردی مانند آلاچیق، دریاچه، پیست دوچرخه‌سواری و کاربری خدماتی را در خود جای داده و محل احداث در حدفاصل خیابان فرمانداری و کمربندی اکبرآباد است.

رئیس کمیسیون عمران شورا با اشاره به کلنگ‌زنی تقاطع شهید رودکی برای اتصال ۴۵ متری مهدیه و کمربندی به بلوار ایمان شمالی خاطرنشان کرد: چند پروژه دیگر نیز در دست پیگیری است که امیدواریم با رفع موانع به زودی کلنگ‌زنی شود از جمله دو زیرگذر در کمربندی برای اتصال شهرک‌های شمال کمربندی به جنوب کمربندی، تقاطع دیگری در کمربندی که مکان نهایی آن در حال بررسی است و چند پارک از جمله مواردی هستند که در چند ماه آینده در مورد آن اطلاع‌رسانی لازم انجام می‌شود.

بنابراین گزارش در حالی که شهردار شیراز در نود و هفتمین جلسه علنی شورای شهر حضور نداشت، یک عضو شورای شهر اعلام کرد که شهردار شیراز به‌هیچ عنوان قصد حضور در انتخابات مجلس دهم را ندارد.

محمدرضا هاجری اظهار کرد: علیرضا پاک‌فطرت، شهردار شیراز قصد دارد همچون مدیری جهادی به خدمت خود در شهرداری شیراز ادامه دهد.

وی با تاکید بر اینکه موضوع استعفای شهردار شیراز و انتخاب شهردار جایگزین تاکنون در شورای شهر شیراز مطرح نشده است، تصریح کرد: از رسانه‌ها، گروه‌های مختلف و فعالان سیاسی می‌خواهیم از نشر هرگونه مطرح کردن مطالب کذب در محافل عمومی خوددداری کنند.

این سخنان هاجری با واکنش حقدل، رئیس شورای شهر شیراز مواجه شد که به مزاح گفت ای کاش شهردار شیراز در جلسه حضور داشتند تا لازم نبود که سخنگویی از طرف ایشان صحبت کند!

نظرات بینندگان