کد خبر: ۶۹۷۲۱
تاریخ انتشار: ۰۹:۵۸ - ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۴

قدیمی ترین پیوند «ساندیس» و انقلاب اسلامی + عکس

شاید بتوان این عکس را از قدیمی ترین اسنادی به شمار آورد که پیوند میان «ساندیس» و انقلاب اسلامی را به نمایش می گذارد!!! و لابد دلِ فسیل های سلطنت طلب و فراریان رنگارنگِ منزوی و افسرده حال را اندکی خنک می کند.
به گزارش شیرازه به نقل از مشرق، از نخستین روزهای پیروزی انقلاب اسلامی، بقایای فراری رژیم سابق و سایر ضدانقلابیون، برای توجیه شگفتی سازی های مردمی در عرصه های مختلف مبارزات سیاسی و مذهبی، دست به دروغ پردازی ها و داستان سرایی های عجیب و غریب می زدند. توزیع چلوکباب رایگان در نمازجمعه و یا تزریق آمپول های حقیقت به زندانیان گروهکی و ... از جمله مضحک ترین انواع این یاوه سرایی های دشمنان نظام جمهوری اسلامی بود که گاهی اصل و اساس تحلیل و تفسیرهای بسیار جدی رسانه های بیگانه نیز قرار می گرفت و موجبات تفریح ملت قهرمان ایران را فراهم می نمود. از جمله آخرین نمونه های این گونه خزعبلات، ماجرای توزیع «ساندیس» در روز 9 دی ماه 1388 شمسی برای جلب مردم به راه پیمایی تاریخی در این روز بود. یکی از کوتوله های پرهیاهو که در سال های اخیر از کشور گریخته بود، پس از خلق حماسه ی عظیم مردم در «نهم دی ماه» در تفسیری به شدت مبتذل، ضمن انکار حضور مردم در مسیر راه پیمایی، ادعا کرد همان تعداد معدودی!!! هم که در صحنه حاضر شدند، به طمع «ساندیس» مجانی آمدند!!!!! و از آن روز بود که «ساندیس» به عنوان نمادی طنز آلود ماندگار شد که معرف جنس نگاه دشمنان انقلاب به پایگاه مردمی نظام اسلامی بود. هنرمندان انقلابی و صاحبان ذوق و قریحه ی لطیف، این بلاهت ضدانقلاب را به فرصتی برای سخره ی دشمن بدل کردند و جملات زیبایی چون «ما ساندیس نظام اسلامی را می خوریم و نی آن را در چشمان دشمنان انقلاب اسلامی فرو می کنیم» در اذهان عمومی درخشید.

نمایی که پیش رو دارید، اواخر سال 1365 یا اوایل سال 1366 شمسی و در جبهه ی جنوب به ثبت رسیده است. جوانان حاضر در تصویر، از بسیجیان «لشکر 14 امام حسین(صلوات الله علیه)»(یگان اختصاصی رزمنده گان استان اصفهان) هستند. یکی از مجاهدان، در حال نوشیدن آب انگوری با بِرَند شرکت «ساندیس» است. شاید بتوان این عکس را از قدیمی ترین اسنادی به شمار آورد که پیوند میان «ساندیس» و انقلاب اسلامی را به نمایش می گذارد!!! و لابد دلِ فسیل های سلطنت طلب و فراریان رنگارنگِ منزوی و افسرده حال را اندکی خنک می کند!! به این ترتیب معلوم می شود که میلیون ها جوان سلحشور ایرانی، به سودای نوشیدن «ساندیس» به سوی جبهه ها سرازیر شدند و آن شگفتی 8 ساله را در تاریخِ این مرز و بوم جاودانه ساختند. اگر این گونه است، زنده باد «ساندیس نوشان بسیجی» و پاینده باد شرکت «ساندیس».

عکس/ قدیمی ترین سند از پیوند «ساندیس» و انقلاب اسلامی!
نظرات بینندگان