کد خبر: ۶۹۷۷۳
تاریخ انتشار: ۱۰:۵۱ - ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۴

کنگره منطقه‌ای اتوپدی ایران در شیراز آغاز به کار کرد

نخستین کنگره منطقه‌ای انجمن ارتوپدی ایران با حضور متخصصان جراح و ارتوپدی استان‌های مرکزی و جنوب کشور در شیراز گشایش یافت.
به گزارش خبرنگار شیرازه، سورنا رضازاده، دبیر علمی کنگره منطقه‌ای انجمن ارتوپدی ایران در آئین افتتاحیه این کنگره که با حضور استان‌های مرکزی و جنوب کشور برگزار شده است، اظهار داشت: در این کنگره توانمندی متخصصان اتوپدی در انواع جراحی‌های مختلف مفاصل به نمایش گذاشته می‌شود.

وی افزود:در این کنگره که به صورت بحث و گفتگو در زمینه آخرین دستاوردهای جراحی‌های ارتوپدی برگزار شده تجربه‌های مشترک و موفق جراحی ارتوپدی نیز بحث و تبادل نظر می‌شود.

دبیر علمی کنگره منطقه‌ای انجمن ارتوپدی ایران بیان کرد:همچنین در این کنگره تازه‌های تجهیزات پزشکی در زمینه جراحی ارتوپدی به نمایش گذاشته شده و استفاده از این تجهیزات نیز آموزش داده می‌شود.

رضازاده به محورهای مهم دیگر کنگره ارتوپدی اشاره و از مهم‌ترین آن را ارائه آخرین جراحی‌های پزشکی در شکستگی‌ها، تعویض مفاصل و جراحی دست و پا عنوان کرد و گفت: امروز یکی از شایع‌ترین بیماری‌های ارتوپدی شامل شکستگی‌های در مفاصل بدن است که بر اثر سوانح ترافیکی صورت می‌گیرد.

نظرات بینندگان