کد خبر: ۶۹۸۰۹
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۰۹:۰۰ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
سرلشکر صفوی خطاب به صهیونیست‌ها:

بیش از 80 هزار موشک آماده‌ی شلیک به تل‌آویو و حیفا است

دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها از قدرت ایران و حزب‌الله آگاه هستند و می‌دانند بیش از 80 هزار موشک آماده شلیک به تل‌آویو و حیفا است.
بیش از 80 هزار موشک آماده‌ی شلیک به تل‌آویو و حیفا است
شیرازه: به گزارش فرهنگ‌نیوز، سردار سرلشکر سیدیحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا با اشاره به سخنان تهدید‌آمیز مقامات آمریکایی و صهیونیستی اظهار داشت: صهیونیست‌ها خوب می‌دانند که نتوانستند در جنگ 33 روزه در مقابل حزب‌الله و جنگ‌های 22 و 50 روزه در مقابل مردم غزه پیروز شوند در حالی که اینجا یک حکومت مقتدر و قدرتمند وجود دارد.
 
وی افزود: حضرت آقا فرمودند اگر آنها غلطی کنند حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان می‌کنیم. این حرف شعاری نیست و ایران به کمک حزب‌الله و دوستانش این قدرت را دارد که حیفا و تل‌آویو را با خاک یکسان کند.
 
صفوی تاکید کرد: صهیونیست‌ها مشکلات زیادی دارند و می‌دانند قدرت ایران فراتر از آن است که بخواهند با آن گلاویز شوند. مسئولین آمریکایی و صهیونیستی با این اظهاراتشان به دنبال فضاسازی هستند.
 
دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا گفت: آنها از قدرت ایران و حزب‌الله آگاه هستند. بیش از 80 هزار موشک آماده شلیک به تل‌آویو و حیفا است و ایران کشوری قدرتمند است که پاسخ شکننده‌ای به آنها خواهد داد.
 
وی ادامه داد:‌ما بخشی از توانمندی نظامی خود را نشان دادیم و بسیاری از دستاوردها و توانمندی خود را مخفی کرده‌ایم و نه تنها رژیم صهیونیستی بلکه هر متجاوزی بخواهد اقدامی کند پاسخ ما به آنها شکننده خواهد بود.
نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
ناشناس
United States of America
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
درود بر رهبرم
ناشناس
United States of America
پنجشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
0
ايران پيروزست چرا كه هميشه حق بر باطل پيروزست