کد خبر: ۶۹۸۱۹
تاریخ انتشار: ۱۳:۰۵ - ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۴
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ 31 اردیبهشت 94

دیدار مدیران روابط عمومی های ادارات با مسئولین روزنامه های فارس

هفته روابط عمومی بهانه خوبی برای مدیران روابط عمومی شده به دفاتر روزنامه ها سری بزنند و با هیئت تحریریه ی آنها عکس یادگاری بگیرند.
سالاد

به گزارش شیرازه؛ بازتاب صحبت‌های مهم رهبر انقلاب در دانشگاه امام حسین(ع) در روزنامه‌های امروز منعکس شده. اما نکته دیگری که توجه جلب می‌کند بازتاب صحبت‌های روحانی در جمع مردم آذربایجان است که در کنار عناوین مربوط به صحبت‌های رهبری به چاپ رسیده است.

سالاد تیتر یک خود را به «12 ماده طرح استاندی شدن انتخابات» اختصاص داده است که این خبر به نقل از یکی از خبرگزاری‌ها به عنوان تیتر یک انخاب شده است.

عکس امروز و تیتر آن اما به حضور رهبر انقلاب در مراسم دانشگاه امام حسین(ع) اختصاص یافته است. «پیام عظمت ایران را در مذاکرات نشان دهید» تیتر این موضوع است.

سالاد گروهی از مدیران روابط عمومی‌های ادارات وسازمان‌های فارس از روزنامه «خبرجنوب» بازدید کردند. این موضوع با تیتر «روابط عمومی و رسانه رابطه ای که نیاز به ترمیم دارد» و عکسی از این بازدید بیش از نیمی از صفحه نخست را به خود اختصاص داده است. به علاوه تقریبا یک صفحه از صفحات داخلی هم در اختیار این موضوع قرار گرفته است.

ذوالانوار زبان به انتقاد از استاندار گشوده و عملکرد وی در حوزه‌های مختلف از جمله عزل و نصب مدیران و اجازه به افراد زاویه‌دار با نظام برای سخنرانی در فارس، انتقاد کرده است. این مطلب در صفحه اول با عنوان «از استاندار فارس انتقاد جدی دارم آن هم به 10 دلیل» خودنمایی می‌کند.

صفحه فرهنگ و هنر به موضوع میزبانی شیراز برای بزرگداشت روز جهانی تئاتر اختصاص یافته. این مطلب که قسمت اعظمی از صفحه را به خود اختصاص داده با تیتر ««رقص بارون» در اردیبهشت تئاتر فارس» چاپ شده است.

معاون استاندار در مراسم مدیران کل فرودگاهی فارس گفته: «با توسعه خدمات فرودگاهی، شیراز را به 100 نقطه دنیا متصل کنیم». این عنوان را می‌توانید در صفحه گردشگری این روزنامه ببینید.

سالاد صحبت‌های رهبر انقلاب در دانشگاه امام حسین(ع) را تیتر یک خود کرده است. رهبر انقلاب در مراسم دانش آموختگی دانشجویان این دانشگاه با اشاره به مذاکرات هسته‌ای فرموده اند: «اجازه هیچگونه بازرسی از مراکز نظامی داده نخواهد شد».

گروهی از مدیران روابط عمومی هم با «محمد عسلی» مدیر مسئول این روزنامه دیدار کرده اند که عکس امروز به این دیدار اختصاص یافته است.

انتقادهای ذوالانوار از استاندار فارس با تیتر «دلایل دهگانه سید حسین ذوالانوار، برای مخالفت با رویکرد های استانداری فارس» در نیمه پایینی صفحه نخست به چاپ رسیده است.

سالاد«من اجازه نمی دهم بیگانگان از دانشمندان و فرزندان عزیز ملت بازجویی کنند» تیتر یک امروز این روزنامه به نقل از رهبر انقلاب است که با عکسی از حضور ایشان در دانشگاه امام حسین(ع) چاپ شده است.

دو خبر داخلی این روزنامه به سمینار سلامت زنان اختصاص یافته که در شیراز برگزار شده؛ اول صحبت‌های دکتر ایمانیه در آغاز به کار این سمینار و دوم صحبت‌های لنکرانی در جریان برگزاری این سمینار.

معاون عمرانی استادار اما در مراسم معارفه بدیعی فرد به عنوان مدیر کل فرودگاه های فارس از تزریق 1500 میلیارد ریال به فرودگاه شیراز خبر داد. این بودجه که از محل سفر استانی هیئت دولت تامین شده قرار است خرج زیرساخت‌ها و توسعه فرودگاه شیراز شود.

سالاد به سیاق روزهای گذشته خود تمام مطالب صفحه اول را از میان موضوعات کشوری انتخاب کرده است. تیتر یک و عکس این روزنامه به مراسم دانشگاه امام حسین(ع) اختصاص یافته که با حضور رهبر انقلاب برگزار شده است. رهبر انقلاب در جمع دانشجویان این دانشگاه فرموده اند: «پاسخ ایران به هر گونه شیطنت، بسیار سخت خواهد بود».

امام جمعه موقت شیراز در جلسه شورای زکات استان با اشاره به این موضوع که فقرا بار انقلاب را به دوش می‌کشند گفته: «زکات، یکی از درمان های درد اقتصادی جامعه است» که در صدر اخبار داخلی به چاپ رسیده است. در همین راستا دبیر شورای زکات از «جمع آوری بیش از 42 میلیارد ریال زکات در سال گذشته» خبر داده که در قالب تیتری دیگر از این مراسم در صفحه سوم این روزنامه دیده می‌شود.
نظرات بینندگان