کد خبر: ۶۹۸۴۸
تاریخ انتشار: ۱۸:۲۵ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۴
فرمانده سپاه فجر فارس:

افتخار سپاه مردمی بودن آن است/ ما به کسانی که می‌خواهند به‌ نظام ضربه بزنند لبخند نمی زنیم

چهره دیگر سپاه، چهره خشم، قهر و غضب نسبت به کسانی است که در مقابل نظام ایستاده‌اند.

به گزارش شیرازه به نقل از فارس، سردار غلامحسین غیب پرور بعدازظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های امروز نماز جمعه این شهر اظهار داشت: امروز سپاه در جبهه‌های سازندگی، علم، دانش و فناوری حضوری چشمگیر دارد و مشارکت سپاه در اجرای طرح اقتصاد مقاومتی نقش غیرقابل‌انکاری در رونق اقتصادی و ایجاد اشتغال داشته است.

وی افزود: امروز افتخار بزرگ سپاه این است که از مردم جدا نشده و در عرصه‌های مختلف با مردم بوده و در رفع مشکلات آنان همکاری داشته‌اند.

غیب پرور ادامه داد: چهره داخلی سپاه، چهره خدمتگزاری و پیروی از ولایت، ارتباط با مردم، خدمت به مردم، فعالیت در جبهه‌های سازندگی، اقتصاد مقاومتی، تولید علم، دانش و فناوری است و سپاه به‌عنوان فرزند ملت در تمام موارد ضروری حضور دارد در طی سال‌های متوالی از مردم جدا نشده است.

به گفته وی، چهره دیگر سپاه، چهره خشم، قهر و غضب نسبت به کسانی است که در مقابل نظام ایستاده‌اند و همراه با استکبار و رژیم صهیونیستی علیه این ملت توطئه می‌کنند.

فرمانده سپاه فجر فارس خاطرنشان کرد: چهره سپاه در مقابل این‌ها غضب‌آلود است و غیرازاین هم نباید باشد و ما نسبت به کسانی که می‌خواهند به‌نظام، انقلاب و مردم ضربه بزنند غضب خواهیم کرد و لبخند نمی‌زنیم.

وی با اشاره به سالروز آزادسازی خرمشهر تصریح کرد: رزمندگان این استان کارنامه درخشانی در آزادسازی خرمشهر داشته و شهدای زیادی در این روز تقدیم انقلاب کردند.

فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه استان فارس 15 هزار شهید تقدیم انقلاب و نظام کرده تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا، جوانان این مرز و بوم پاسدار آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب و نظام هستند و دلاوری‌های نسل جدید در دفاع از انقلاب ادامه دارد و با تمام توان مقابل توطئه‌ها ایستادگی می‌کنند.

نظرات بینندگان