کد خبر: ۶۹۸۵۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۸ - ۰۱ خرداد ۱۳۹۴
امام جمعه بوانات:

انتشار فکت شيت مصوبات سفر دولت به فارس به سرنوشت فکت شيت لوزان دچار نشود

امام جمعه بوانات گفت: ظاهرا انتشار فکت شيت مصوبات سفر دولت به فارس به سرنوشت فکت شيت لوزان مبتلا شده و گويا قصد انتشار ندارند.

به گزارش سرویس شهرستانهای شیرازه به نقل از  حرف رسا، حجت الاسلام علی مدد زارع امام جمعه شهرستان بوانات در خطبه های امروز نماز ضمن اشاره به سفر برخی از عناصر فتنه به استان فارس، این سفرها را با برنامه دانست و اظهار داشت: من نمي دانم کسي که محکوم فتنه است و در جريانات سال 88 کمال همکاري را با دشمنان نظام نموده و توسط قوه قضائيه محکوم شده و به زندان رفته، و هيچ تناسب فکري و بومي نيز با استان فارس ندارد براي چه در اين استان حضور پيدا مي کند؟ آيا حادثه تلخ سفر مدافع سران فتنه فراموش شده که اين بار شاهد حضور عناصر فتنه گر در استان هستيم؟

امام جمعه بوانات در ادامه خطبه های نماز به سفر هیئت دولت به استان اشاره کرد و عدم ارسال مصوبات را از انتظارات مردم استان و شهرستان بوانات برشمرد و گفت: مصوبات سفر دولت است. ظاهرا انتشار فکت شيت مصوبات سفر دولت به فارس به سرنوشت فکت شيت لوزان مبتلا شده و گويا قصد انتشار ندارند. مردم استان و خصوصاً بوانات بي صبرانه منتظر اعلام پروژه هاي حداقلي که توسط مسئولين شهرستان به عرض دولت رسيد هستند.

زارع در ادامه افزود: اگر مصوبه اي هست خب اعلام کنيد اگر نيست پس اين سفر دولت چه دردي را دوا کرد، استاندار محترم به عنوان نماينده ارشد دولت در استان اين سؤال و درخواست مردم بوانات را پيگيري فرمايند و جواب آن را براي اينکه به اطلاع مردم شريف و منتظر بوانات برسانيم به اطلاع مسؤولين شهرستان برسانند.

خطیب جمعه بوانات جنایات آل سعود را محکوم کرد و گفت: جنايات آل سعود نيز در يمن اين روزها تبديل به يک جنگ نيابتي براي کشاندن شعله جنگ به مرزهاي کشور اسلامي ما شده، اما انها هم آمريکائيها و هم آل سعود خوب مي دانند که اگر کوچکترين تعرضي به مرزهاي مملکت امام زمان(عج) بکنند تمام هستيشان در منطقه به باد خواهد رفت.

حجت الاسلام زارع در جای دیگری از خطبه های نماز ضمن تبریک روز میلاد امام حسین (ع) ، صیانت از اسلام با تمام هستی توسط سید الشهدا را علت نامگذاری این روز به نام روز پاسدار عنوان کرد و اذعان داشت: که اين مناسبت فرخنده را به تمامي کساني که دلشان براي صيانت از دين مي تپد و عشق به اسلام عزيز در تمام وجودشان است خصوصاً پاسداران انقلاب اسلامي تبريک عرض مي نمايم.

امام جمعه بوانات همچنین به سخنان هوشمندانه رهبر معظم انقلاب در خصوص مذاکرات و تفاهم نامه هسته ای اشاره کرد و گفت: ملت ما يک درس فراموش نشدني از مکتب حسين آموخته و بدان عمل خواهد کرد و آن اين است که اگر روزي بحث عزت و شرافت و انسانيت و کيان اسلام و دين مطرح باشد سرمان خواهد رفت ولي زير بار ذلت نرفته و نخواهيم رفت.

زارع در ادامه افزود: مقام معظم رهبري درخواست بازرسي از مراکز نظامي از سوي غربيها در مذاکرات هسته اي را يک زياده خواهي بيان کردند و فرمودند: "من اجازه نخواهم داد که بيگانگان بيايند و با دانشمندان و فرزندان عزيز و برجسته اين ملت صحبت و از آنان بازجويي کنند.مسئولان و مذاکره کنندگان بايد پيام عظمت ملت ايران را در مذاکرات نشان دهند".

امام جمعه بوانات استعمال دخانیات را در کشور بعنوان یک معضل اجتماعی و فرهنگی عنوان کرد و گفت: يکي از معظلات جامعه امروز ما رواج استعمال دخانيات و از جمله سيگار و قليان است. متأسفانه جمعيتي بالغ بر 10ميليون نفر در کشور اهل استفاده از دخانيات هستند. سالانه بيش از ده هزار نفر در کشور به خاطر خطرات سيگار و قليان جان خود را از دست مي دهند. بعضي خصوصاً جوانان و نوجوانان خيال مي کنند خطر قليان کمتر است در حالي که خطر ان چندين برابر بيش از سيگار است. فتواي همه مراجع عظام دال بر حرمت استعمال دخانيات است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
شهروند فارسی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۱ خرداد ۱۳۹۴
0
الا یا اهل الایران ما فارسیها هم ایرانی هستیم :امام جمعه محترم و شجاع مردم شهید پرور بوانات ما هم با شما ابراز همدردی و پشتیبانی میکنیم نماینده محترم دولت راستگویان در فارس و بوانات لطفا پاسخ بدهید ما منتظریم.
رجبی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۱ خرداد ۱۳۹۴
0
س امام جمعه بوانات بس کن تاچه اندازه خصومت بادولت چراچندسال پیش ساکت بودی
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۱ خرداد ۱۳۹۴
0
خدایش بهش بگو فکشیت چیه که در همه جا واژه فکشیت به کار می بری