کد خبر: ۶۹۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۰:۱۲ - ۰۲ خرداد ۱۳۹۴
امام جمعه شیراز در گفتگو با شیرازه:

پاسداران حافظان محتوای انقلاب اسلامی هستند/ تیم مذاکره کننده مثل فاتحان خرمشهر عمل کند

نماینده ولی فقیه در فارس گفت: دشمنان با تحریف واقعیات می‌خواهند سپاه هراسی راه بیاندازند.

آیت‌الله اسدالله ایمانی در گفتگو با خبرنگار شیرازه، به بررسی فلسفه نامگذاری روز پاسدار با میلاد اباعبدالله الحسین (ع) پرداخت و اظهار داشت: واژه پاسدار به معنای محافظ و حفظ کننده است و این معنا دقیقاً در حرکت امام حسین متبلور بود.

وی با بیان اینکه نقش ائمه حفظ محتوای دین از تحریف و حفظ مسلمانان از افتادن در دام شیاطین زمانه بود، گفت: امام حسین (ع) با انتخاب راه مبارزه با شهادت همراه با گروه کمی توانستند محتوای اسلام را در همه برهه‌ها از تحریف نجات داده است.

امام جمعه شیراز بیان کرد: سرّ نامگذاری این روز هم به همین دلیل است که پاسداران در واقع حافظان محتوای انقلاب اسلامی هستند.

نماینده ولی فقیه در فارس با اشاره به راهبرد سپاه هراسی دشمن به ویژه در این 10 سال اخیر گفت: اتفاقات این مدت به ویژه جنگ‌های نیابتی برای مبارزه با اصل اسلام است، آمریکا و انگلیس از اسلام سیلی خورده‌اند و به این دلیل رهبری و روحانیت و سپاه پاسداران را در نوک هجمه‌های خود قرار داده‌اند و با ترورهای فیزیکی و شخصیتی، و تحریف واقعیات می‌خواهند سپاه هراسی راه بیاندازند و در این مسیر قلم بدستان مزدور و رسانه‌های متبوعشان و امکانات خود را به خط کرده‌اند.

آیت‌الله ایمانی بالابردن معنویت و تبعیت از ارزش‌ها و حفظ وحدت و انسجام درونی را مهمترن رویکرد سپاه دانست و گفت: سپاه باید همواره حضوری مقتدر و فعال و مردمی داشته باشد.

امروز تیم مذاکره بدانند که باید حافظ خون و آرمان شهدا باشند

وی در قسمت دیگری از این مصاحبه با تبریک سالروز حماسه سوم خرداد و تقارن آن با مذاکرات هسته ای گفت: تیم مذاکره بدانند از اهداف کسانی دفاع می‌کنند که حاضر بودند جان خود بگذرند تا ذره‌ای خاک به دست دشمن ندهند.

نماینده مردم فارس در خبرگان رهبری گفت: امروز تیم مذاکره بدانند که باید حافظ خون و آرمان شهدا باشند و تیم مذاکره که همان فرزند انقلابی این مملکت هستند مثل رزمندگان و فاتحان خرمشهر در حفظ دستاوردهای انقلاب کوشا باشند.


نظرات بینندگان