کد خبر: ۶۹۹۸۱
تاریخ انتشار: ۱۸:۰۸ - ۰۴ خرداد ۱۳۹۴
حجت‌الاسلام حدائق:

امر به معروف و نهی از منکر باید به گفتمان عمومی تبدیل شود

استاد اخلاق و عضو جامعه روحانیت شیراز با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر باید به گفتمان عمومی تبدیل شود، گفت: کسی که قصد امر به معروف دارد باید از خدا بترسد نه از مردم، که متأسفانه این امر باعث شده که خیلی از افراد این واجب الهی را ترک کنند.
به گزارش شیرازه به نقل از ستاد احیاء امر به معروف فارس، دبیر و اعضای ستاد احیاء فارس با آیت الله محمدرضا حدائق دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار شیخ علیرضا حدائق فرزند آیت اله محمدرضا حدائق گفت: امر به معروف و نهی از منکر باید به گفتمان عمومی تبدیل شود، کسی که قصد امر به معروف دارد باید از خدا بترسد نه از مردم، که متأسفانه این امر باعث شده که خیلی از افراد این واجب الهی را ترک کنند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به روش و شیوه­‌های امر به معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: الحمدالله مردم ما مردم بسیار خوبی هستند که متأسفانه بعضی از مردم راه را گم کردند و باید به آن‌ها به صورت دوستانه تذکر بدهیم.

شیخ علیرضا حدائق با اشاره به اهمیت امر به معروف و نهی از منکر افزود: آمر به معروف و ناهی از منکر جانشین خدا بر روی زمین است.

در ادامه سلیمان مهدوی دبیر ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر فارس ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گزارش عملکردی از اقدامات ستاد احیاء فارس بیان کرد.

نظرات بینندگان