کد خبر: ۷۰۰۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۴

درخواست مجوز دانشجویان شیرازی برای تجمع مقابل نمایندگی وزارت خارجه در فارس

هادی رضایی گفت که درخواست صدور مجوز تجمع مقابل نمایندگی وزارت امورخارجه در شیراز داده ایم.

به گزارش شیرازه، دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های فارس گفت: در واکنش به زیاده خواهی های آمریکا و همچنین حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران درخواست صدور مجوز تجمع مقابل نمایندگی وزارت امورخارجه در شیراز داده ایم.

هادی رضایی ظهر امروز در جلسه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس اظهار داشت: تجربه و سرنوشت کشورهایی که سال ها با آمریکا و متحدان غربی اش در موضوعات مختلف در حال مذاکره بوده اند امروز باید درسی برای مسئولان جمهوری اسلامی ایران باشد.

وی افزود: با نگاه اجمالی بر روند مذاکرات دیگر کشورها با آمریکا خواهیم دید که آنهاهمواره از ابزار دیپلماسی به ویژه مذاکره با محوریت اعتماد سازی در پی کشف و شناسایی توانمندی های رقیب برای اتخاذ تصمیم های بزرگ علیه آنان بوده اند که تاریخ خود گواه این مطلب است.

دبیر شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس اضافه کرد: امروز انتظار از کسانی که در سنگر دفاع از حقوق ملت قرار گرفته اند اینست که با پاسخ صریح وقاطع به زیاده خواهی مستکبران جهانخوار در مذاکرات هسته ای اجازه ندهند تا تجربه و سرنوشت تلخ کشورهای که دیگر نام و نشانی برای آن ها نمانده است، برای مردم عزتمند ایران متصور شود.

رضایی تصریح کرد: در همین راستا شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه های استان فارس در قالب نامه ای به فرمانداری شیراز درخواست صدور مجوز جهت برپایی تجمعی علیه زیاده خواهی های آمریکا و همچنین حمایت از مذاکره کنندگان هسته ای جمهوری اسلامی ایران در تاریخ نهم خرداد ماه مقابل نمایندگی وزارت امورخارجه در شیراز داده است.

نظرات بینندگان