کد خبر: ۷۰۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶:۰۶ - ۰۶ خرداد ۱۳۹۴

رئیس شورای شهر شیراز: می توانیم به مجموعه دکتر خدادوست زمین بدهیم

حقدل گفت که می‌توان زمین متعلق به بیمارستان را با زمین دیگری که متعلق به معاونت سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز است تعویض کرد.
به گزارش خبرنگار شیرازه، بهرام پارسایی، رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر شیراز در جریان دیدار صمیمی با پروفسور علی‌اصغر خدادوست با تأکید بر لزوم تقویت جاذبه‌های گردشگری در شیراز گفت: گردشگری سلامت از مهم‌ترین عوامل جذب گردشگران و مسافران به شهر شیراز است که این حوزه نیز باید با همراهی و همکاری شهرداری و شورای شهر شیراز توسعه یابد.

وی بیان کرد: بسیاری از کشورهای عربی و حتی برخی استان‌های کشورمان به دنبال این هستند که تنها تابلویی از پروفسور خدادوست در منطقه خودشان داشته باشند تا از این طریق جذب گردشگران را افزایش دهند.

رئیس کمیسیون گردشگری شورای شهر شیراز گفت: باید تمام مسئولان استان فارس و شهر شیراز برای برطرف کردن مشکلات توسعه مجموعه چشم‌پزشکی خدادوست تلاش کنند.

شورای شهر شیراز می‌تواند با مشارکت معاونت سرمایه‌گذاری و اقتصادی شهرداری شیراز زمینی در اختیار این مجموعه قرار دهد

غلام‌مهدی حقدل، رئیس شورای شهر شیراز گفت: شورای شهر شیراز می‌تواند با مشارکت معاونت سرمایه‌گذاری و اقتصادی شهرداری شیراز زمینی در اختیار این مجموعه قرار دهد تا به عنوان پروژه بزرگ پزشکی توسط بخش خصوصی به مردم خدمات‌رسانی کند.

وی افزود: می‌توان زمین متعلق به بیمارستان را با زمین دیگری که متعلق به معاونت سرمایه‌گذاری شهرداری شیراز است تعویض کرد تا مشکلات مالکیتی آن نیز برطرف شود.

نظرات بینندگان