کد خبر: ۷۰۰۵۳
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۷ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۴
فرمانده سپاه فجر فارس:

هرکسی نگاه چپ به ایران بیندازد حلقومش را با سرب داغ پر می کنیم/ آمریکا می خواهد فضای جامعه ما را دو قطبی کند

غیب پرور گفت: بازدید از مراکز هسته ای باید برابر با استانداردهای بین المللی بوده و همسان با سایر کشورها باشد.
به گزارش سرویس شهرستان های شیرازه - هیات عاشقان ولایت شهرستان لامرد با حضور پرشور و گسترده سرگروه های صالحین، مربیان صالحین و فرماندهان پایگاه های مقاومت شهرستان لامرد و خانواده های معظم شهدا، رزمندگان، بسیجیان و مردم ولایتمدار اشکنان با سخنرانی فرمانده ارشد سپاه فجر استان فارس سردار دکتر غلامحسین غیب پرور در حسینیه اعظم اشکنان برگزار شد.

فرمانده ارشد سپاه فجر فارس، دوران دفاع مقدس را یک سند پرافتخار دانست و افزود: امروز هر رفتاری از سوی ما و مسئولین مورد قضاوت نسل آینده قرار خواهد گرفت و نوع رفتار ما بسیار تعیین کننده است و باید طوری عمل کنیم که نسل آینده با افتخار از ما یاد کند.

وی در ادامه با اشاره به مذاکرات هسته ای گفت: سربازان دیپلماسی کشورمان باید درمذاکرات هسته ای، کلام رهبری را با دقت و حساسیت مورد توجه جدی قرار دهند، زیرا کلام رهبری منافع امت اسلام و ایران را در بردارد و انرژی هسته ای یک ضرورت برای مردم و ملت ما محسوب می شود. 

سردارغیب پرور تصریح کرد: ما دانش و علوم هسته ای را از جایی یا کشوری گدایی نکرده ایم بلکه دانش هسته ای امروز ما حاصل زحمات و فداکاری های دانشمندان جوانی است که تاپای جان ایستادند و در این راه بهترین جوانان و دانشمندان هسته ای مملکت به شهادت رسیدند تا بحث هسته ای به ثمر بنشیند.

این فرمانده سپاه در ادامه افزود: آمریکایی ها هیچگاه وفای به عهد نکرده اند، بلکه همواره دستانشان تا مرفق به خیانت به امت اسلام و به ویژه ایران اسلامی آغشته است، و در گذشته به طور متعددی شاهد عهد شکنی آمریکایی ها بوده ایم.

دکتر غیب پرور با اشاره به تحریم های ظالمانه طرفهای غربی و آمریکایی گفت: تحریم ها امروز زمینه پیشرفت و موفقیت را در رشته های مختلف برای کشورمان به ارمغان آورده و شاهد موفقیت روزافزون در این زمینه هستیم. 

وی خاطر نشان کرد: این خواست همه مردم و ملت ایران است که در مذاکرات هسته ای همه تحریم ها یکجا برداشته شود و دستاوردهای بومی هسته ای کشورمان نیز باید محفوظ بماند.

فرمانده سپاه استان فارس تصریح کرد: بازدید از مراکز هسته ای باید برابر با استانداردهای بین المللی بوده و همسان با سایر کشورها باشد.
سردارغیب پرور با هشدار به بازدید از مراکز نظامی کشورمان توسط کشورهای غربی گفت: هرکسی بخواهد نگاه چپ به نیروهای مسلح، مراکز نظامی وامنیت کشورمان بیندازد، ما حلقومش را با سرب داغ پر خواهیم کرد و هیچکس حق بازدید از مراکز نظامی ایران را ندارد.

وی در ادامه گفت: هر چیزی که در مذاکرات امضاء می شود باید برگشت پذیر بوده و راه بازگشت وجود داشته باشد و در مقابل خیانت طرفهای غربی ما نیز اقدام مقابل انجام دهیم.

دکترغیب پرور افزود: آمریکایی ها در مذاکرات هسته ای به دنبال دو قطبی کردن مردم ما در کشور هستند و لازم است مباحث هسته ای برای آحاد مردم تبیین شده و تشریح نکات کلیدی برای عموم بسیار ضروری و لازم می باشد.

وی در ادامه عنوان کرد: مردم ایران پای ارزش هایشان محکم و استوار ایستاده اند و حاضرهستند برای حفظ دین، انقلاب و مملکت شان جان خود را فدا کنند و بارها این قضیه توسط مردم رشید ایران، در گذشته ثابت شده و ایران اسلامی به لطف نعمت ولایت، همواره از اتحاد و همبستگی لازم برخوردار بوده است. 

فرمانده ارشد سپاه استان خاطر نشان کرد: ما مسلمان هستیم و در مکتبی زندگی می کنیم که این مکتب در مقابل دادخواهی سایر مسلمانان احساس مسئولیت کرده و امروز اسلام از مرزهای جغرافیایی فراتر رفته و ما مردم مسلمان ایران در مقابل دادخواهی مسلمانان و سایر انسانها در کشورهای مختلف مسئول هستیم.

وی در ادامه با اشاره به جنایتهای آل سعود در کشور یمن و حمایت های کشورهای عربی از گروه تکفیری گفت: امروز جنایتهای آل سعود علیه مظلوم یمن با کدام سنت پیامبر همخوانی دارد که اینچنین بر سر مردم مظلوم یمن بمب می ریزند و فجیع ترین جنایتها را مرتکب می شوند.

سردار غیب پرور با اشاره به برگزاری انتخابات در سال جاری گفت: باید همچنان فتنه 88 رصد شود و ببنیم چه کسانی پای منافع ملی کشورمان ایستاده اند و با هوشیاری کامل در انتخابات آتی شرکت کنیم.

غیب پرور در پایان خاطر نشان کرد: افرادی که با انقلاب و نظام قهرند،حق ورود به انتخابات را ندارند.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
اشکنان نیوز
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۷ خرداد ۱۳۹۴
0
برگزاری راهپیمایی ((اعتراض به توافق به هر قیمتی)) در اشکنان+عکس

http://ashkanannews.ir/fa/portal/show/6062.aspx