کد خبر: ۷۰۰۵۴
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۴

دستگیری فردی با 4 هزار و 700 مرتبه مزاحمت برای 118 مرودشت

در تحقیقات به عمل آمده در پلیس امنیت عمومی و انجام استعلامات از اداره مخابرات مشخص شد، این فرد 4 هزار و 700 بار با برقراری ارتباط با اپراتور 118 برای این مرکز ایجاد مزاحمت نموده است.
به گزارش شیرازه به نقل از روابط عمومی دفتر فرماندهی انتظامی فارس، فردی که 4 هزار  و 700 مرتبه برای اپراتور 118 ایجاد مزاحمت نموده بود، در شهرستان "مرودشت" استان فارس شناسایی و دستگیر شد

فرمانده انتظامي شهرستان مرودشت با اعلام این خبر گفت: در پی شکایت نماینده حقوقی اداره مخابرات شهرستان مبنی بر مزاحمت های تلفنی مکرر فردی با برای اپراتور 118 این شهرستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

سرهنگ علي شیبانیان ادامه داد: ماموران با هماهنگی مراجع قضائی و انجام یک سری کارهای اطلاعاتی و تحقیقات گسترده فرد مزاحم را که در یکی از روستاهای اطراف شهرستان سکونت داشت، شناسایی و وی را دستگیر نمودند.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات به عمل آمده در پلیس امنیت عمومی و انجام استعلامات از اداره مخابرات مشخص شد، این فرد 4 هزار و 700 بار با برقراری ارتباط با اپراتور 118 برای این مرکز ایجاد مزاحمت نموده است.

سرهنگ "شیبانیان" در پایان با اشاره به این که در این خصوص پرونده تشکیل وجهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی ارسال شده است،گفت: مراکزی نظیر 110،118،115،12 و...برای خدمات رسانی به شهروندان به ویژه در شرایط خاص و حساس که نیازمند کمک رسانی فوری می باشد، پیش بینی شده اند، به مردم توصیه نمود: با برقراری تماس های غیر ضروری با این گونه مراکز و اشغال بی مورد این اپراتورها ممکن است لطمات جبران ناپذیری به سایر شهروندان وارد شود، لذا بی جا و بی مورد این خطوط را اشغال ننمایند.


نظرات بینندگان