کد خبر: ۷۰۰۵۶
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۶ - ۰۷ خرداد ۱۳۹۴

برنامه های جبهه مردمی دفاع از عزت ملی در فارس؛ از «شطرنج با گرگ ها» تا تجمع «کدام استقلال؟ کدام پیروزی؟»

مرتضائی راد گفت: تن ندادن دولت به مذاکره با هر قیمتی نشانه همدلی دولت با ملت خواهد بود
به گزارش شیرازه، سخنگوی جبهه مردمی دفاع از عزت ملی از اجتماع مردمی تحت عنوان "جمعه ی اعتراض به توافق به هر قیمتی" در شیراز خبر داد.

علی اصغر مرتضائی راد با اشاره به آغاز عملیات میدانی جبهه مردمی دفاع از عزت ملی در استان فارس گفت: جبهه مردمی دفاع از عزت ملی طی چند روز اخیر فعالیت های میدانی-تبیینی خود را با اعزام سخنران، توزیع محتوای مکتوب در مورد مذاکرات هسته ای و پخش مستند شطرنج با گرگ ها در مساجد شیراز آغاز کرده است.

وی افزود: جبهه مردمی دفاع از عزت ملی در نظر دارد در ادامه روند فعالیت های میدانی خود بعد از نماز جمعه این هفته در لبیک به فرمایشات امام خامنه ای روحی له الفدا اجتماعی تحت عنوان "جمعه ی اعتراض به توافق به هر قیمتی" را همزمان با سراسر کشور در شیراز برگزار کند. همچنین یکشنبه دهم خرداد نیز اجتماع بزرگ مخالفین مذاکره زیر شبح تهدید تحت عنوان" کدام استقلال؟ کدام پیروزی" توسط این جبهه مردمی در مسجد امتیاز شیراز برگزار خواهد شد.

مرتضائی راد در پایان با اشاره به این که برخورد تیم مذاکره کننده ایرانی با غرب می تواند میزان و ترازوی همدلی دولت با ملت باشد افزود: تن ندادن دولت به مذاکره با هر قیمتی نشان دهنده همدلی دولت با ملت خواهد بود و دولت می تواند با این اقدام خود یک قدم در راستای همدلی با ملت بردارد که بدون شک این اقدام دولت همدلی و حمایت متقابل ملت را نیز به ارمغان خواهد آورد. لذا مخالفت مردم با روند نامناسب مذاکرات به معنای مخالفت با دولت نیست بلکه نشانگر اهتمام ملت برای همدل شدن با دولت و قدم گذاشتن دولت در مسیر همدلی با مردم از طریق تن ندادن به مذاکره غیرعزتمندانه است.

 
نظرات بینندگان