کد خبر: ۷۰۰۸۷
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۰۸ خرداد ۱۳۹۴

درخواست 13 تشکل دانشجویی دانشگاه های کازرون برای تجمع مقابل فرمانداری

سیزده تشکل دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کازرون در پی زیاده خواهی سران کشورهای۵+۱ و پذیرش نظارت و بازرسی از اماکن نظامی و دانشمندان هسته ای از فرمانداری کازرون درخواست مجوز تجمع در مقابل فرمانداری این شهر دادند.

به گزارش شیرازه، سیزده تشکل دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی شهرستان کازرون در پی زیاده خواهی سران کشورهای ۵+۱ از فرمانداری کازرون درخواست مجوز تجمع در مقابل فرمانداری شهرستان کازرون در روز شنبه  ۹خرداد کردند.

در بخشی از متن این درخواست آمده است: ما تشکل های دانشجویی ضمن تبریک میلاد حضرت علی اکبر(ع) و روز جوان و همچنین محکوم نمودن زیاده خواهی سران کشورهای ۵+۱ و در پی عدم انتشار فک شیت ایرانی و دلواپسی ها و نگرانی های به وجود آمده از مواضع هیئت مذاکره کننده ایرانی و همچنین پذیرش نظارت و بازرسی از اماکن نظامی و دانشمندان هسته ای از فرماندار محترم شهرستان کازرون تقاضای صدور مجوز تجمع در مقابل فرمانداری کازرون در روز شنبه مصادف با میلاد حضرت علی اکبر(ع) داریم.

این در خواست از سوی بسیج دانشجویی دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی سلمان فارسی، آزاد اسلامی، پیام نور مرکز کازرون، جامع علمی کاربردی، فرهنگیان، فنی حرفه ای دختران، سما،پیام نور نودان، هیئت های فرهنگی مذهبی دانشجویی رهروان ولایت دانشگاه سلمان فارسی، حضرت رقیه «س»، ریحانه النبی«س»، محبین فاطمه الزهرا«س»، آل یاسین دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون صادر شده است.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
اشکنان نیوز
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۸ خرداد ۱۳۹۴
0
برگزاری راهپیمایی ((اعتراض به توافق به هر قیمتی)) در اشکنان+عکس

http://ashkanannews.ir/fa/portal/show/6062.aspx
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
جمعه ۰۸ خرداد ۱۳۹۴
0
اخیراً دلواپسان با حمایت بسیج و در آستانه اتخابات مجلس برای مطرح کردن خود موج مخالفت با مذاکرات را به راه انداخته اند که مخالف رویه رهبری است. تندروی از جناح اصلاح طلب منجر به فتنه 88 شد و تندروی اصولگرایان مشهور به پایداری هم منجر به فتنه 94 و خروج آنان از داره ولایت پذیری خواهد شد.