کد خبر: ۷۰۱۳۲
تاریخ انتشار: ۱۸:۴۷ - ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
سالاد مطبوعاتی شیرازه/ 9 خرداد 94

شیرازی‌ ها کدام خودروی خارجی را بیشتر می‌پسندند؟

صحبت‌های پیش از خطبه وزیر اطلاعات و موضوع سفر وزیر راه به لارستان دستمایه مطالب روزنامه‌های امروز شده است.
شیرازی‌ها کدام خودروی خارجی را بیشتر می‌پسندند؟/ قطاری که مسئولان را زیر می‌گیرد!

به گزارش شیرازه؛ سالاد اولین روز هفته را به شما خوانندگان محترم تقدیم می‌کنیم:

شیرازی‌ها کدام خودروی خارجی را بیشتر می‌پسندند؟/ قطاری که مسئولان را زیر می‌گیرد! چند روزی است که گزارش‌های خود را با کاریکاتور در صفحه اول تیتر می‌کند. ریزگردها که چند سالی است مهمان استان‌های جنوبی کشور شده این بار سوژه این روزنامه است. گزارشی با عنوان «وقتی گردوخاک تمدن را نشانه می گیرد» همراه با کاریکاتوری باهمین مضمون در صفحه نخست خبرجنوب به چاپ رسیده است.

شیرازی‌ها کدام خودروی خارجی را بیشتر می‌پسندند؟/ قطاری که مسئولان را زیر می‌گیرد!

تیتر دیگری که در این صفحه به چشم می‌خورد مربوط به صحبت‌های آیت‌الله ایمانی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شیراز است که با تیتر«نقش کلیدی جوانان در مدیریت جامعه کم رنگ شده است» به چاپ رسیده است.

چند روز قبل یکی از روزنامه‌های فارس مدعی شده بود که زمین‌های موقوفه مرحوم نمازی تبدیل به ملک شخصی شده و این مسئله باعث شده ساخت بیمارستان دوم نمازی با مشکل مواجه شود. اما دکتر ایمانیه در شصت و یکمین سالگرد تاسیس این بیمارستان خبر از حل مشکل داده و گفته ساخت این بیمارستان توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص) صورت خواهد گرفت و قرار است 30 درصد از زمین مورد نیاز توسط وزارت بهداشت و 70 درصد توسط دانشگاه تامین شود. این مطلب تیتر دیگر صفحه نخست و در صدر اخبار داخلی است.

مدیر کل گمرگ فارس با ارایه آمار و ارقامی از واردات خودرو در سال‌های اخیر گفته تمام خودروهایی که از سال 92 از گمرک فارس وارد شده اند کره‌ای هستند و از طریق کشور امارات وارد شده‌اند. این خبر از جمله اخبار داخلی این روزنامه است که با «خودروهای کره‌ای جذاب ترین خودرو خارجی برای پولدارهای فارس» تیتر شده است.

شیرازی‌ها کدام خودروی خارجی را بیشتر می‌پسندند؟/ قطاری که مسئولان را زیر می‌گیرد! تیتر یک خود را به صحبت‌های پیش از خطبه نماز جمعه تهران وزیر اطلاعات اختصاص داده است. علوی در صحبت‌های خود از «شناسایی و انهدام هسته های داعش در ایران» خبر داده است.

فعالان بازار مسکن معتقدند با افزایش قیمت سوخت؛ «رکود مسکن شدیدتر می‌شود». این مطلب موضوع عکس امروز این روزنامه شده است.

امام جمعه شیراز هم در جلسه جامعه روحانیت با اشاره به معضلات باغات حاشیه شیراز گفته: «باغات اطراف شیراز گذشته از اینکه گاه برهم زننده امنیت اخلاقی جامعه هستند، در مواقعی نیز تهدیدی برای امنیت اجتماعی محسوب می شوند». این مطلب با تیتر «نظارت بیشتر بر باغات اطراف شیراز، سبب ارتقای امنیت می‌شود» کار شده است.

مطلبی هم تحت عنوان «ناگفته هایی از سردار بی سر» در این روزنامه به چاپ رسیده است که مربوط به زوایایی از زندگی سردار حاج عبدالله اسکندری است. این خبر از تولیدات سایت شیرازه است که بدون ذکر منبع در این روزنامه به چاپ رسیده است.

شیرازی‌ها کدام خودروی خارجی را بیشتر می‌پسندند؟/ قطاری که مسئولان را زیر می‌گیرد! «خروج صدرا از بن بست» را تیتر یک خود کرده است. مدیر عامل شرکت عمران و توسعه صدرا از پروژه‌های مواصلاتی که این شهر را به چند راه اصلی مانند آزادراه شیراز – اصفهان متصل می‌کند خبر داده و گفته ظرف مدت سه سال این پروژه‌ها را به اتمام خواهیم رساند. این روزها به طور معناداری خانی عضو سابق شورای شهر و از اصلاح طلبان حامی فتنه در رسانه های اصلاح طلب همچون روزنامه افسانه تیتر می شود.

عکس امروز به علوی وزیر اطلاعات و صحبت‌های وی در سخنرانی قبل از نماز جمعه تهران اختصاص یافته و با «عوامل عملیات انتحاری روز قدس شیراز دستگیر شدند» تیتر شده است.

یادداشت امروز با عنوان «40 سال انتظار» به موضوع معادن منطقه بهرام گور اختصاص یافته است. نویسنده در این یادداشت به تصمیماتی که برای این منطقه از چند دهه قبل گرفته شده پرداخته است.

شیرازی‌ها کدام خودروی خارجی را بیشتر می‌پسندند؟/ قطاری که مسئولان را زیر می‌گیرد! هم تیتر یک خود را به صحبت‌های وزیر اطلاعات اختصاص داده است: «تمام تیم‌های مرتبط با داعش در کشور شناسایی و دستگیر شدند».

عکس امروز مربوط به سفر وزیر راه به لار می شود که با تیتر «محور لار – بندرعباس دو بانده می شود» کار شده است و نیمی از صفحه آخر این روزنامه را نیز به خود اختصاص داده است.

 یادداشت نویس امروز این روزنامه به شرکت‌های بیمه پرداخته است. این یادداشت که با عنوان «ناشناخته‌تر از سیاهچاله‌ها» به چاپ رسیده به بررسی بیمه‌های مختلف و مصائب و مشکلاتی که این بیمه‌ها برای مردم ایجاد کرده‌اند، پرداخته است.

صدر اخبار داخلی امروز به صحبت‌های وزیر راه در مورد بدهکاری این وزارت خانه مربوط می‌شود که با تیتر «مرد باید بدهکار باشد» به نقل از جناب وزیر به چاپ رسیده است.

و قطار تغییراتی که به زیرگرفتن مسئولین روی آورده است؛

شیرازی‌ها کدام خودروی خارجی را بیشتر می‌پسندند؟/ قطاری که مسئولان را زیر می‌گیرد!

نظرات بینندگان