کد خبر: ۷۰۲۴۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۱۲:۰۹ - ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
لنکرانی در اجتماع مخالفان مذاکره زیرشبح تهدید:

ما دچار خودتحریمی شده ایم/ دلواپسی مردم برای سرنوشت کشور یک سرمایه اجتماعی است

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: امام همواره بر این معتقد بودند که بایستی برای ادامه وظیفه به مردم اطمینان کرد.

به گزارش خبرنگار سرویس سیاسی شیرازه، کامران باقری لنکرانی شب گذشته در تجمع مردمی «کدام استقلال، کدام پیروزی» در شیراز، با گرامیداشت یاد و خاطره امام(ره) در آستانه ارتحال ایشان گفت: امام(ره) سبک و سیره‌ای بنا نهادند که اگر ما بر آن توجه داشته باشیم از مسیر انقلاب اسلامی جدا نمی‌شویم.

وی با بیان اینکه اگر امام (ره) بر مسیر واقعیات موجود حرکت می‌کردند، انقلابی نمی‌ماند، تصریح کرد: بنای امام بر این نبود که بر اساس قدرت‌های ظاهری و واقعیت‌های برجسته‌ای که شیطان نقش عمده‌ای در آن دارند، حرکت کرد؛ بلکه امام همواره بر این معتقد بودند که بایستی برای ادامه وظیفه به مردم اطمینان کرد.

امام(ره) بر مبنای اصل جمهوری اسلامی انقلاب را راهبری کردند

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری با تأکید بر اصل جمهوری اسلامی گفت: امام بزرگوار این اصل را نه با یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر خواستند و بر این مبنا انقلاب را راهبری کردند.

لنکرانی ادامه داد: اگر امام(ره) امروز در بین ما نیستند این دلیل نمی‌شود که از آمریکا و هیبت پوشالی آن ترسید؛ بلکه باید از حقوق حقه خود دفاع کرد؛ چراکه امام راحل(ره) فرمودند اگر در برابر دینمان بایستید در برابر همه دنیایتان می‌ایستیم.

وی با بیان اینکه مبنای امام(ره) شکوفایی انقلاب است و این هر حرکتی را تضمین می‌کند، تصریح کرد: خط امام حفظ عزت و استقلال و بی‌اعتنایی به استکبار است.

وی با اشاره به سرنوشت قذافی در مذاکرات گفت: جنازه قذافی در لوله‌های فاضلاب پیدا شد و این باید عبرت شود، از طرفی هیبت و قدرت باعزت امام(ره) نیز باید برای ما الگو شود.

نگرانی مردم برای سرنوشت کشور یک سرمایه بزرگ اجتماعی است و باید به این سرمایه افتخار کرد

این فعال سیاسی اصولگرا گفت: نگرانی مردم برای سرنوشت کشور یک سرمایه بزرگ اجتماعی است و باید به این سرمایه افتخار کرد؛ چراکه کمتر کشوری از این سرمایه عظیم اجتماعی برخوردار است.

لنکرانی با اشاره به دلواپسی مردم نسبت به مذاکرات هسته‌ای گفت: ما باید قدردان این مردم باشیم و این حضور پرشور مفهومی جز عزت‌آفرینی برای کشور ندارد.

وی با بیان اینکه اگر قرار بود امور پشت پرده انجام شود و مردم در جریان قرار نگیرند، در اصل انقلاب اسلامی رخ نمی‌داد، اضافه کرد: هر کاری می‌کنیم باید با حمایت مردم باشد، چراکه این از ویژگی‌های بارز سیره امام است.

لنکرانی تأکید کرد: کشور ما بزرگ است و سلایق مختلفی در آن وجود دارد و همگی باید همدل باشیم و تلاش کنیم عزت کشور حفظ شود و چه همدلی از این بالاتر که نگران باشیم در مصاف با دشمن دروغ‌گو و زیاده‌خواه کوتاه نیاییم؛ چراکه هرگاه دشمن خیال کند کوتاه آمدیم با جسارت بیشتر به ما حمله می‌کند و اگر در برابر مستکبران از تمام خواسته‌های خود کوتاه بیاییم، باز هم خواسته‌های بیشتری مطرح و روی آن پافشاری می‌کنند.

عضو کابینه دهم تصریح کرد: کشوری که به‌طور رسمی از ایجاد آشوب در کشور ما حمایت می‌کند و برای خرابکاری در کشورمان تروریست می‌فرستد، طبیعی است که نمی‌توانیم به آن‌ اعتماد کنیم و آمریکا خائن و پررو است و قلدرمآبانه خواسته‌هایش را به ما تحمیل می‌کند.

خوی تمدن شیطانی و استکباری که امروز آمریکا آن را نمایندگی می‌کند، تحمل تمدن اسلامی را ندارد

وی با بیان اینکه خوی تمدن شیطانی و استکباری که امروز آمریکا آن را نمایندگی می‌کند، تحمل تمدن اسلامی را ندارد، گفت: آنها برخلاف ادعاهایشان سیره‌شان متفاوت است و از خودکامه‌ترین حکومت موجود در جهان مانند عربستان حمایت و اعلام می‌کنند بزرگ‌ترین متحد آنها بعد از اسرائیل عربستان است، عربستانی که به بهانه واهی به یمن حمله و تلاش کرده زیرساخت و نیروی مردمی و غیرنظامی را نابود کند و در این شرایط می‌گویند طرفدار آزادی در ایران هستند و آیا چنین دروغی پذیرفتنی است؟

خوش‌خیالی سیره‌ای است که شیطان همیشه سعی کرده در سپاه اسلام ترویج دهد

وی تصریح کرد: نگرانی سیره مؤمنین است که از حیله و مکر شیطان بترسند و خوش‌خیالی سیره‌ای است که شیطان همیشه سعی کرده در سپاه اسلام ترویج دهد که ما افتخار می‌کنیم در برابر شیطان بزرگ نگران و دلواپس هستیم و به افرادی که خوش‌خیالانه به شیطان اعتماد کنند، تذکر می‌دهیم.

لنکرانی گفت: راه گشایش اقتصادی ما بازگشت به توانمندی خودمان بوده و این به‌ یقین شدنی است و فقط باید آن را باور کنیم، چراکه ما دچار خودتحریمی شدیم و خودمان خود را اذیت می‌کنیم.

عضو کابینه دهم گفت: اگر ضوابط دست‌ و پا گیر ادارات خود را برطرف و به کارآفرین و کارگر اعتماد و ابزار کار را فراهم کنیم، کشور می‌تواند به جلو گام بردارد.

وی با اشاره به اینکه باور کنیم بزرگ‌ترین سرمایه کشور ما نیروی انسانی است، بیان کرد: ۱۰ میلیون دانش‌آموخته دانشگاهی داریم و آمارها نشان می‌دهد در جذب فارغ‌التحصیلان به بازار کار بیش از کسانی که تحصیلات ندارند، مشکل‌ داریم که این‌ یک ضعف است و باید برای رفع آن راهکار اندیشید.

نظرات بینندگان
نظرات بینندگان
محمد
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
0
احسنت به گفتمان جديد استاد لنكرانى ايكاش مسيولين استفاده كنند از اين مرد بزرگ